Lapsilisä gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemiini86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja adfsd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Montako lasta, että saa tuon verran?

Veikkaisin, et kolme + yh korotukset?

Meille tulee neljästä jotain vähän päälle 500. En tiedä (muista) tarkkaan, miehen tilille menee.

Ja kolmesta tulee 351.50e.

mites nuo summat vaihtelee noin, esim. joku saa 303 ja toinen 351??? Itse saan vaan yhdestä lapsesta enkä ole tuota rahaa sen kummemmin ajatellut kun ei ole tuon suurempi, sinne tilille se tulee aina joskus... Vaikuttaako lapsilisän suuruuteen muutkin asiat kuin lasten määrä?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mites nuo summat vaihtelee noin, esim. joku saa 303 ja toinen 351??? Itse saan vaan yhdestä lapsesta enkä ole tuota rahaa sen kummemmin ajatellut kun ei ole tuon suurempi, sinne tilille se tulee aina joskus... Vaikuttaako lapsilisän suuruuteen muutkin asiat kuin lasten määrä?

Yh-korotukset.

Lapsilisän maksupäivä on kunkin kalenterikuukauden 26. päivä.

Jos tarkoitettu maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, on maksupäivä kuitenkin sanottuja päiviä välittömästi edeltävä Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Toi 303 on kahdesta lapsesta +yh korotukset ja toi 351 on kolmesta ilman yh korotuksia.

Yhteistyössä