J
juu kyllä
Vieras
[QUOTE="mama";28747371]Olen täällä parikin kertaa törmännyt tuohon ehdotukseen, että lapsille ruuaksi makaronia. Kysyisinkin, mitä se teidän mielestä tarkoittaa? Paljasta makaronia ketsupin kanssako? Vai jotain muuta, mitä? On aika ravintoköyhä ateria, jos pelkkää makaronia syö, eli käytännössä keitettyä vehnäjauhoa. Onhan Se toki lämmintä.. mutta eikö sillon ois parempi antaa vaikka voileipä, minkä päällä paistettu muna, tai kinkkuleikettä, niin tulis vähän proteiiniakin hiilarin lisäksi.. Toki vihanneksia ja lasi maitoa kaveriksi.
Hyväntahtoisesti kysyn, sillä mulla ei oo tullu mieleenkään, että makaronia vois tarjoilla paljaaltaan. Eikai kukaan syö riisä tai keitettyä perunaakaan sillään?[/QUOTE]
kyllä sitä voi syödä ketsupin kanssa, muistan että veljeni keitti usein lapsena sitä itselleen, jos ei ruoka maistunut.
Minä taas söin kaurahiutale-maito-sokeri-seosta.
Nykyään joskus syödään vaan proteiineja ruoaksi, on pelkkiä lihapullia ja sallaattia tai pelkkää kalaa ja salaattia. Ja toisen kerran saatan tehdä vain hiilihydraattia, eli pelkkää spagetttia ja purkista pestokastiketta. Onko sen väliä jos ei joka aterialla syö kaikkia, kun kuitenkin suunnilleen joka päivä syö kaikkea?
Hyväntahtoisesti kysyn, sillä mulla ei oo tullu mieleenkään, että makaronia vois tarjoilla paljaaltaan. Eikai kukaan syö riisä tai keitettyä perunaakaan sillään?[/QUOTE]
kyllä sitä voi syödä ketsupin kanssa, muistan että veljeni keitti usein lapsena sitä itselleen, jos ei ruoka maistunut.
Minä taas söin kaurahiutale-maito-sokeri-seosta.
Nykyään joskus syödään vaan proteiineja ruoaksi, on pelkkiä lihapullia ja sallaattia tai pelkkää kalaa ja salaattia. Ja toisen kerran saatan tehdä vain hiilihydraattia, eli pelkkää spagetttia ja purkista pestokastiketta. Onko sen väliä jos ei joka aterialla syö kaikkia, kun kuitenkin suunnilleen joka päivä syö kaikkea?