Lapsille vedenpitävät puvut, suosittele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplabonus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplabonus

Vieras
Menen tänään ostamaan lapsille puvut. Tarvii olla ylhäältä myös vedenpitävä, jotta ei tarvita sadetakkia...
Mitkä ostan?
Remu, Reimatec, Lassien suprafill..mikä on hyvä?

Meillä toista talvea reimatec ja aina on pitänyt veen ja hylkinyt likaa! Sen sijaan tähtijonathan rukkaset ostin ja vesi meni ekalla kerralla läpi. Joten jonathan haalaria en ainakaan osta. Ticket to heavenin laatuunkaan en luota, yksi välikausipuku ollut eikä kehumista.

Remua suosittelen. Meillä kyllä ihan tavallinenkin Jonathanin välikausihaalarikin on pitänyt sateet. Eskarissa esikoisella on kyllä sadevaatteet ja olen sanonut, että tasapuolisuuden vuoksi ne on laitettava haalarin päälle, jos muutkin laittavat. On siis mun käsky, ei henkilökunnan vaatimus. Jonathanin rukkasen eivät kyllä ole olleet vedenpitävät. :/ Eivätkä kyllä Lassienkaan. Täytynee kokeilla Reima teciä.

Meillä ollut reimateceja, ticket to heaveniä ja ver de terreä. Kaikki toimineet loistavasti. Ticketillä ja ver de terrellä on paras jälleenmyyntihinta. Reimatecejä taas saa joskus kivalla hinnalla käytettynä, joten sellaiset ostan joskus kakkoshaalariksi.

kyssä reimatec äideille. miten lapsenne pysyy lämpiminä niissä ohuissa talvireimoissa. meil kerran ollu ja toiste ei tule kun piti laittaa alle paljon päälle ettei lapset palele. en siis vitt...le vaan olen utelias. :D

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
kyssä reimatec äideille. miten lapsenne pysyy lämpiminä niissä ohuissa talvireimoissa. meil kerran ollu ja toiste ei tule kun piti laittaa alle paljon päälle ettei lapset palele. en siis vitt...le vaan olen utelias. :D

Meillä ei ole ongelmaa ollut.Kai se laatu on sellasta ettei tarvii olla niin paksu puku..SIllä onhan aikuistenkin puvut todella ohuita,esim Haltin puku ja lämmin.

Ennen muinoin puku oli sellanen michelin puku ettei pieni pystynyt liikkumaan sen kanssa.

Ja voihan sitä laittaa alle villahaalaria jos siltä tuntuu...mut mulla tosi viluinen 3 vee eikä koskaan ole kylmettynyt reimatecissä.

Kyllä meillä on pysynyt lämpiminä vaikka alla ei ole ollut "isoa arsenaalia" vaatteita.
Jos lapsi istuskelee ja liikkuu muutenkin vähän ulkona niin kylmä tulee puvussa kuin puvussa.
Meillä taasen ne paksut michelin-ukko haalarit haittaa lapsen liikkumista eli eivät meille kelpaa. Vaatetus lapsen tarpeiden mukaan :)

Kyllä minusta ainakin ne reimatecit joita meillä on ovat aivan normaalipaksuisia :| Ihan normaalit sisävaatteet meidän lapsilla on haalarien alla ja lämpimänä ovat pysyneet =) Ehkä minä olen siksi kättänyt vallan reimateciä kun asun melko lähellä reiman tehtaanmyymälää ja ostanut puvut alesta kohtuuhintaan. Esikolle ostin juuri uuden toppahaalarin ja välikausihaalarin yhteishintaan 139? ja molemmat oli reimatecejä.

:) Isompi ei sukeltele mutta tuo vajaa 1v toisinaan kyllä..On oppinut joku aika sitten kävelemään ja kenkien kanssa ei ihan suju niinku pitäs.
Mutta oon vaan NIIN kyllästyny repimään sadevaatteet puvun päälle, ulkoillaan kumminkin vaikka sateleekin. Ja siis on pakko ostaa toppapuvut, nyt jo lykätty monta kertaa ja vanhoilla mennään vaikka jämptejä on. Ois ihanaa vaan vetästä puvut niskaan ja ulos. Siksi haluan kunnon puvut jotka ylhäältä asti suojattu.

Alkuperäinen kirjoittaja mammuliini79:
Kyllä minusta ainakin ne reimatecit joita meillä on ovat aivan normaalipaksuisia :| Ihan normaalit sisävaatteet meidän lapsilla on haalarien alla ja lämpimänä ovat pysyneet =) Ehkä minä olen siksi kättänyt vallan reimateciä kun asun melko lähellä reiman tehtaanmyymälää ja ostanut puvut alesta kohtuuhintaan. Esikolle ostin juuri uuden toppahaalarin ja välikausihaalarin yhteishintaan 139? ja molemmat oli reimatecejä.

no jos meidän reimoista on tekovaiheessa loppunut vanu kesken :laugh: ja olivat siis toppa eikä välikausihaalarit.

Tarvittaessa ollut villahaari alla. Meidän poika on kyllä sellanen kuumakalle et sillä villahaalari on mennyt ihan hukkaan. tytöllä niinkin ollut villahaalari käytössä. Ja tosian asumme täällä pohjoisen pakkasilla :)
Mutta en kyllä ole huomannut että tuo reimatec ois sen ohuempi kuin esim. remu tai jonathan. Meillä ollut niitä kaikkia enkä mitään nuista voi moittia.

Mutta reimatecin vk kinttaita ei voita mikään. Meillä käytetty ihan kurakinttaina ja ei ole sormet kastunu.

Meilä oli viime talvena tytöllä moton´s wearin toppahaalari ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt kertaakaan ei ollut läpi märkä eikä palellut ja mikä parasta puku on edelleen kuin uusi kovasta käytöstä huolimatta ikävä kyllä ei enään mahdu.

Mun mielestä ne on ihan saman paksuset kuin muutkin haalarit. Sinne alle ruskovillan haalari. Ei täällä pk-seudulla ees oo erityisen kylmiä talvia ollut.

Yhteistyössä