Lapsista ja niiden hankkimisesta mielipidettä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Meillä on yksi lapsi joka jo melkein 6v,kolme keskenemenoa takana.Nyt kun ikää tulee lisää niin itse olen alkanut miettimään ettei meille ehkä lisää lapsia edes suoda kun ei tule mutta silti sitä toivoo ainakin sitä yhtä lisää.Toinen seikka mitä olen aina miettinyt että meillä on poika niin haluaisin toisen pojan mutta sehän ei ole itsestä kiinni ollenkaan kumpi tulee sitten jos ja kun tulee.Miettinyt olen että kannattaa edes haaveilla kun mieli on tuo että haluaa vain sen pojan toisen pojan seuraksi.Vai onko tämä vain omaa mietintää sille että päässä jo käsittelee sitä ettei meille ehkä tule lisää lapsia.Ennen ensimmäistä lasta mietin että ihan sama kumpi tulee mutta salaa haaveilin että olisi poika,tämän siis tiesi muutkin että toivon poikaa ekasta.Sitten siinä lapsi huumassa olin ihan monia vuosia että seuraava saa olla kumpi vain että sitten on ihan sama kun sain vain tuon pojan.Itse olen ihan hämmennyksissä kun miettii tätä elämään.

Kellään samanlaisia kokemuksia?

Niin, eipä se ole itsestä kiinni.. olen aina haaveillu suurperheestä, aattelin että vaikkapa 5 lasta ois kiva, no kun vihdoin löysin ukon jonka kanssa toteuttaa tätä niin eipä vaan näytä tulevan, melkein 3 vuotta yhtä tyhjän kanssa, ja keväällä koeputkihedelmöitykseen. Eipä ois uskonu että vaikeimman kautta menee...

Yhteistyössä