lasagne, juustokastike itsetehtynä vai purkista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallupin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25936318]Tämä tyhmä ei edes tiennyt, että juustokastiketta saa purkissa *riiputtaa päätään häpeissään* ...eli kotitekoisella mennään...[/QUOTE]en muuten tiennyt minäkään:ashamed:

Mullekin tuli heti mieleen, että hyi hitto, kuka niitä ostaa ja onko semmosia ees olemassa?

Jos juustokastikeki pitää ostaa valmiina niin samallahan sitä ostaa koko lasagnen valmiina mikropaketissa.

Eli juu, itse tehty ehdottomasti!

Mä oon aikaa sitten vaihatanut lasagnen tortillavuokaan :) Nopeampi (uunissa 15min) ja helpompi tehdä, lapset tykkää enemmän ja maku yllättävän samanlainen kuin lasagnessa.

http://mimminkeittio.com/blog/2839920/nopea-jauheliha-tortillavuoka/

Teen itse. Tosin kerran uteliaisuudesta kokeilin kastikkeeksi Valio Viola Juustokeittoa (sellaisessa tetrassa myydään) ja hyvältä maistui ainakin tonnikalalagnessa. Voisin käyttää toistekin jos oikein kiire olisi.

Teen itse juustokastikkeen en perinteistä vaan oman kokeilun tulos.
Maitoa, koskenlaskijajuustoa(voimakas), mustapippuria ja hiukan parmesania. Kerrosten väliin laitan vielä joko ricottajuustoa tai mozzarellaa.
Ei ole muuten mikään laihdutusruoka :(

Ite ja pussista :D Paistan jauhelihan sekaan usein kaikkee mitä kaapista löytyy... esim sipulia, sieniä, pakastevegepussi, chiliä jnejne ja kosken laskijaa sekaan niin namm. Kastikkeeseen laitan sen kaupan lasagnepussin ja tomaattimurskaa ja kermaa ja paljon mausteita ja juustoa sinnekkin. Sit päälle laitan monesti pekonia ja mozzarellaa ja juustoraastetta. huhh en uskalla ees iettii paljonkohan sieltä löytyy kaloreita :DD

Yhteistyössä