lasagne, juustokastike itsetehtynä vai purkista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallupin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te ketkä syötte tortillalasagnea, eikö vettynyt leipä maistu pahalta? En pysty kuvitella miltä se maistuu enkä haluaisi tuhlata aineksia jos se menee roskikseen.

No niinpä näkyy. En ymmärrä, mutta ehkä mun ei tarvikaan

En tajua minäkään.

Lasagnen idea on siinä pehmeässä, herkullisessa pastalevyssä mikä erottaa toisistaan kastikekerroksia kuitenkaan imemättä suuremmin nestettä itseensä. Kokonaisuuden tulee olla suussasulavaa.

Eik mitään nahkeaksi kastunutta tortillalättyä. :X

En tajua minäkään.

Lasagnen idea on siinä pehmeässä, herkullisessa pastalevyssä mikä erottaa toisistaan kastikekerroksia kuitenkaan imemättä suuremmin nestettä itseensä. Kokonaisuuden tulee olla suussasulavaa.

Eik mitään nahkeaksi kastunutta tortillalättyä. :X

Sepä se! En ymmärrä, miten moisesta tulee mehevää ja etenkin helposti syötävää ilman, että tarvitsee käyttää veistä 🤔

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mä teen maitokastikkeen, johon sulatan paljon moskenlaskijaa sekaan. Ei voisi enää helpompaa olla, joten en ymmärrä, miksi pitäisi ostaa valmista purkista.t

Todella!

Mä tosin teen juustoraasteesta ja hankalin osuus koko lasagnessa on siis vispilän peseminen.

Juustosoossin ja tomaatijauhelihasoossin tekee alle puolessa tunnissa ja sit loota on reilun puoli tuntia uunissa ja valmis!

Todella!

Mä tosin teen juustoraasteesta ja hankalin osuus koko lasagnessa on siis vispilän peseminen.

Juustosoossin ja tomaatijauhelihasoossin tekee alle puolessa tunnissa ja sit loota on reilun puoli tuntia uunissa ja valmis!

👍

Meillä on perheessä yksi kasvissyöjä, niin välillä teen mulle ja hälle pinaatti-vuohenjuustolasagnen sen perinteisen lisäksi tai sit koko porukalle kasvis- tai lohilasagne.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä