V
vierailija
Vieras
Mitä se sisältää?Minäkin teen itse, mutta kerran erehdyin tuota kokeilemaan. En käytä enää, ihan kamalaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä se sisältää?Minäkin teen itse, mutta kerran erehdyin tuota kokeilemaan. En käytä enää, ihan kamalaa!
Fosfaattia hirveesti siinä k-laskijassaTeen itse juustokastikkeen en perinteistä vaan oman kokeilun tulos.
Maitoa, koskenlaskijajuustoa(voimakas), mustapippuria ja hiukan parmesania. Kerrosten väliin laitan vielä joko ricottajuustoa tai mozzarellaa.
Ei ole muuten mikään laihdutusruoka![]()
Maissin takia en tekisi ikinä.Te ketkä syötte tortillalasagnea, eikö vettynyt leipä maistu pahalta? En pysty kuvitella miltä se maistuu enkä haluaisi tuhlata aineksia jos se menee roskikseen.
Maissin takia en tekisi ikinä.
Te ketkä syötte tortillalasagnea, eikö vettynyt leipä maistu pahalta? En pysty kuvitella miltä se maistuu enkä haluaisi tuhlata aineksia jos se menee roskikseen.
Tekee! Googlaa vaikka tortillalasagne, tulee monta reseptiäNo hyi, tekeekö joku sellaista?
Tekee! Googlaa vaikka tortillalasagne, tulee monta reseptiä
No niinpä näkyy. En ymmärrä, mutta ehkä mun ei tarvikaan
En tajua minäkään.
Lasagnen idea on siinä pehmeässä, herkullisessa pastalevyssä mikä erottaa toisistaan kastikekerroksia kuitenkaan imemättä suuremmin nestettä itseensä. Kokonaisuuden tulee olla suussasulavaa.
Eik mitään nahkeaksi kastunutta tortillalättyä. :X
Mä teen maitokastikkeen, johon sulatan paljon moskenlaskijaa sekaan. Ei voisi enää helpompaa olla, joten en ymmärrä, miksi pitäisi ostaa valmista purkista.t
Todella!
Mä tosin teen juustoraasteesta ja hankalin osuus koko lasagnessa on siis vispilän peseminen.
Juustosoossin ja tomaatijauhelihasoossin tekee alle puolessa tunnissa ja sit loota on reilun puoli tuntia uunissa ja valmis!
Oikeeta luomujuustoa raasteena, tulee hyväMä teen maitokastikkeen, johon sulatan paljon moskenlaskijaa sekaan. Ei voisi enää helpompaa olla, joten en ymmärrä, miksi pitäisi ostaa valmista purkista.t
Aiheuttaa masennustaEn ole nähnyt enkä maistanut. En kokeile. Onko sulatesuoloja siinä?
teen itse. ei ole niin vaikea tehdä. ja varmasti tulee parempaa![]()
Todella!
Mä tosin teen juustoraasteesta ja hankalin osuus koko lasagnessa on siis vispilän peseminen.
Juustosoossin ja tomaatijauhelihasoossin tekee alle puolessa tunnissa ja sit loota on reilun puoli tuntia uunissa ja valmis!