Lasken päiviä siihen, että poika menee päiväkotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
Olen varmaan todella omituinen äiti, mutta en jännitä yhtään poikani 2v5kk menoa päiväkotiin, vaan odotan sitä kovasti. Kotona olo on välillä ollut todella kauheaa ja poika vaan kiukuttelee minulle. Meillä ei ole mitään tukiverkkoja lähellä ja poika ei ole ollut koskaan missään hoidossa/yökylässä edes paria tuntia. odotan vaan päivää kun päiväkoti alkaa. tiedän hänen viihtyvän siellä, koska puistossa leikkii muiden lasten kanssa.

eiköhän maailmasta löydy paljon äitejä, jotka odottavat lapsensa viemistä hoitoon.

Mä odotin innolla tytön eskarin alkamista ja olen iloinen että saa siellä tarvittavia virikkeitä. Viimeiset viikot ennen eskan alkamista olivat yhtä MARINAA päivästä toiseen.

Jos olet ollut koko ajan kotona lapsen kanssa, niin enpä ihmettele sinua yhtään. Mulla ei olis pinna kestänyt noinkaan pitkään kotonaoloa.

Hienoa, jos lapsesi viihtyy muiden pienten kanssa.

Mukavaa työnaloitusta sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet ollut koko ajan kotona lapsen kanssa, niin enpä ihmettele sinua yhtään. Mulla ei olis pinna kestänyt noinkaan pitkään kotonaoloa.

olen ollut koko tämän ajan hänen kanssaan kotona. Voin sanoa, että rankkaa on ollut, mutta varmasti nyt helpottuu.

Poika 2v 4kk aloittaa hoidossa nyt syyskuussa.Poika kaipaa kavereita ja ulisee joka asiasta...Meilläkään ei ole tukiverkostoa ja pinna on välillä tiukalla.Kaipaan omaa aikaa,no onneksi teen osa-aikaisena töitä niin jää myös perheelle aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

olen ollut koko tämän ajan hänen kanssaan kotona. Voin sanoa, että rankkaa on ollut, mutta varmasti nyt helpottuu.

Meille siunaantunut myös tuollainen kiukutteleva, mariseva lapsukainen jolle ei tunnu mikään passaavan. Tämän lisäksi vielä ollut pienen ikänsä (2v) huono nukkuja ja sitä rataa...Kotona olin vuoden verran hoitovapaalla äitiysloman jälkeen ja tuntui että hajoan palasiksi väsymyksen ja uupumuksen vuoksi. Jatkuvaa huutoa ja kitinää kun kuuntelee 24/7 niin oli taivaan lahja palata takaisin työelämään.

Tosin sama tyttö ja samat kuviothan ne sitten työpäivän päätteeksi jatkuu kotona, mutta sitä jaksaa paljon paremmin, kun on vähän aikaa muissa ympyröissä itse.

Yhteistyössä