Lasketaanko kemiallinen myös keskenmenoksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fifiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fifiris

Jäsen
13.04.2008
419
0
16
Päätettiin jättää ehkäisy lokakuussa ja iloksemme tärppäsi heti ekasta kierrosta, mutta se menikin kesken jo pari päivää plussauksen jälkeen, eli oli ns. kemiallinen raskaus. Tammikussa tärppästi taas ja luulin olevani onnellisesti raskaana, kunnes np-ultrassa selvisi raskausviikolla 11, että sikiö oli kuollut jo kauan sitten. :(

Nyt tietenkin jo toivon uutta raskautta, mutta samalla pelottaa että mitä jos taas menee kesken. Olen lukenut monesta paikasta, että kolmen keskenmenon jälkeen pääsee tutukimuksiin. Tietääkö kukaan lasketaanko kemiallinen raskaus myös keskenmenoksi?

Kyllä lasketaan. Minulla oli juuri tuo kaksi keskenmenoa peräkkäin (rv4-5 ja rv 9). Lääkäri sanoi, että jos olet kerennyt tekemään positiivisen testin ja se menee kesken vaikka heti seuraavana päivänä, se lasketaan keskenmenoksi.

Ja totta tuokin, että kolmesta keskenmenosta pääsee tutkimuksiin. Onnea matkaan!

Neppis ja Napsu 19+2

Ok, kiitos tiedosta!!
Täytyy nyt toivoa, että jos on mennäkseen kesken, että tulisi just se kemiallinen raskaus.. Tää varsinainen keskenmeno on ollut niin rankkaprosessi, että en tiedä miten jaksaisin taas käydä tätä läpi. Jotenkin nyt kahden km:n jälkeen, olen ihan varma että seuraavakin menee kesken.
:(

Yhteistyössä