laskettu aika lähenee ja vanhemmat ei hyväksy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kandi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kandi:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
totta.. jos lapsenlapsi on toisarvoinen nii voivat pitää tunkinsa. (kokemusta on)

Kokemusta? Millaista ?

no mun vanhemmat alko käydä päälle ja huutaa heti kun pääsin synnytyssairaalasta. Oli tosi kiva ensimmäinen kk (itkin)! äitini sano ettei haluu nähdä eikä koskea koko lapseen ja isäni teki samoin. Nyt ne yrittää "korjata"tilannetta mut vahinko on tapahtunut!! Mua ei kiinnosta enää yhtää olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa jotka käy viattoman lapsen kimppuun ja vaan sen takia et HE eivät pidä isästä!

juu, ei tuolla kieliopilla oo mitää merkitystä.. ite oon inssi ja LUKIHÄIRIÖINEN joten se teksti on kyl sen näköistä! :hug: pienin paha tässä maailmassa!

totta.. jos lapsenlapsi on toisarvoinen nii voivat pitää tunkinsa. (kokemusta on)

Kokemusta? Millaista ?

no mun vanhemmat alko käydä päälle ja huutaa heti kun pääsin synnytyssairaalasta. Oli tosi kiva ensimmäinen kk (itkin)! äitini sano ettei haluu nähdä eikä koskea koko lapseen ja isäni teki samoin. Nyt ne yrittää "korjata"tilannetta mut vahinko on tapahtunut!! Mua ei kiinnosta enää yhtää olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa jotka käy viattoman lapsen kimppuun ja vaan sen takia et HE eivät pidä isästä!

juu, ei tuolla kieliopilla oo mitää merkitystä.. ite oon inssi ja LUKIHÄIRIÖINEN joten se teksti on kyl sen näköistä! :hug: pienin paha tässä maailmassa!

AIVAN ITSE KÄRSIN LUKIHÄIRIÖSTÄ MINKÄ VUOKSI LUKIO JA VIELÄ LÄÄKETIETEELLISESSÄKIN SAAN TUKIOPETUSTA. oLIKO PÄÄSTÖS SINULLE VAIKEAA?

:attn: edelleen kiinnostaa kovasti, et mihin aikuinen ihminen tarvii vanhempien hyväksyntää ammatin-, puolison- ja/tai lisääntymishentken valinnassa?
Taisit sittenki olla provo :kieh:

Juu mutta hyvää päivää teille kaikille täällä :) Mä tästä voisin lähteä vaikka ruokaa tekemään ja pyykkiä pesemään :)

Piristikö päivää tehdä tämä avaus. Keskustelua voi aina herättää,mutta silti jotakin rajaa.

Kyllä vanhempien mieli voi vielä muuttua, kun lapsi syntyy ;) Oma isäni oli raskauttani vastaan ja ilmoitti samantien, ettei aio lastani hoitaa ikinä. Vaan kuinkas kävikään, poika on nykyään papan silmäterä. Ollut syntymästään asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
:attn: edelleen kiinnostaa kovasti, et mihin aikuinen ihminen tarvii vanhempien hyväksyntää ammatin-, puolison- ja/tai lisääntymishentken valinnassa?

kyl mua olis kovasti lämmittänyt se ajatus et omat vanhemmat olisivat tukiverkkona elämän soljuessa eteenpäin. Nyt pojalla ei ole mitään mahdollisuuksia tutustua omiin isovanhempiinsa sillä heitä ei todellakaan kiinnosta olla mukana meidän elämässä. Enkä ole koskaan sitä kerjännyt siis hyväksyntää, jos ei kiinnosta nii ei kiinnosta. piste. mätääntyköön omassa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Isovanhemmat ovat rikkaus ja kyllä jokainen haluaa monta rakastavaa ihmistä lapsen elämään.

et turussa mahdollisesti opiskele? mulla lapski ja toinen tulossa ja opiskelut venyy ja lääkiksessä minäkin.... meitä on kuule paljon siellä. oma vuosi kurssi valmistui 2 vuotta sitten ja ittellä vielä syventävätkin tekemättä.. puhumatta muista tenteistä... en stressaa.. elä sinäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja FM:
En usko että alotuksessa on totuuden häivääkään. Kukaan lääketieteellisessä opiskeleva ei kirjoita noin huonoa suomea.
Jos kerran olet viimeistä vuotta opiskelemassa, niin sinähän valmistut ennen lapsen syntymää...
Aloittajan kannattaisi hakeutua hoitoon, kun on tarvetta sepitellä noin lapsellisia aloituksia.

Lääkikseseen päästäkseen ei tarvitse olla edes ylioppilas, lääkiksessä ei opiskella suomen kieltä, lääkärit eivät ole suomen kielen ammattilaisia.

Yhteistyössä