laskettu aika lähenee ja vanhemmat ei hyväksy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kandi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän sinun olisi aika katkaista napanuorasi ja antaa vanhempiesi vaatimuksille piut ja paut! Ala elää omaa elämääsi oman perheesi kanssa ja tee itsenäisesti päätökset. Jos vanhempasi eivät tätä hyväksy niin jätä heidät huomiotta, kaikilta osin.

Ketjua lukematta sanon mielipiteeni, eli mun mielestä kirjoitustyyli tällä palstalla ei kerro kenestäkään (yleensä) yhtään mitään. Mäkin osaan kirjoittaa täysin oikein, mutten tee sitä kuin opiskelutehtävissä. Se olisi typerän kuuloista, sama kuin puhuisin kirjakieltä! Kaikkihan kattois mua ihan :o että mitä toi nyt horisee?!

Vaikka tämä oliskin provo, niin esitän silti mielipiteeni.

1. Tunnen myötätuntoa sellaisia kohtaan, joiden vanhemmat vaativat liikaa tai yrittävät elää lastensa kautta. Loukkaantuisin todella syvästi, jos vanhempani käyttäytyisivät noin.

2. Monet tässä ketjussa jo sanoivat, että mitä väliä vanhempien mielipiteellä on, katkaise välit. Ei se ole ihan niin helppoa ja yksinkertaista, vanhemmat on kuitenkin vanhemmat.

3. Palstalla ei tarvi kirjoittaa oikeaoppista suomea, vaan jokainen saa kirjottaa just tasan niin kun haluaa.

4. :hug: teille kaikille.

Olet aikuinen ja teet itse omat elämäsi päätökset. Ikävää kun vanhemmat noin pystyy vielä ohjaamaan lapsiaan tiettyyn karsinaan "koska minä olen kirurgi niin lastenkin pitää olla".

Anna heidän lääkäröidä keskenään, ja nauti sinä elämästäsi omilla ehdoillasi. He kärsivät tyhmyydestään loppupeleissä.

Ja nyt tuli lääkäreistä vielä huonompi kuva kuin mitä minulla jo oli.

Yhteistyössä