V
vierailija
Vieras
Valitettavasti näinhän se on. Suomalaiset naiset, ja miehetkin, ovat enemmistö tyylittömiä ylipainoisia ja rasvaisia pullukoita. Kaikilla heillä on myös sama perustyyli hiuksissa lyhyet, sellaiset ei oikeen minkään näkoiseksi värjätyt .. ohuet hattarat. Silmälasien sangat heillä on kaikilla on samaa kapeaa ohutsankaista mallia.. niin, no joo... sellaista tarjahalonen-tyyliä. Jalassa suorat housut tai farkut, jotka on vaikea saada istumaan sellaiseen vartaloon... ja siksi makkarat heiluvat vyön päällä,,, käsivarret ovat niin pulskat, että takit puristavat hihoista... Näin on ollut vuosia, kymmeniä... mutta nyt samaa lookia on myös nuorilla naisilla. Hiukset heillä on kyllä pidemmät, meikkiä enemmän kuin vanhemmilla, ja vaatteet muodikkaammat, mutta kropan perusasetus on sama. Ennen näin ei ollut.
Millaisessa läski-tuttavapiirissä sinä oikein elät? Suomessa alle puolet naisista on ylipainoisia. Suurin osa on siis joko normaalipainoisia tai alipainoisia. Miehistä sen sijaan yli puolet on ylipainoisia.