Läskin sulattajat vielä ennen joulutaukoa (viikko 18)

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 88,8 kg... -500 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 70,4 kg.... +1,4 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 65,7 kg... -1 kg

IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g

just just........................159 cm..LP 74 kg...... +/- 0 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,0 kg... -1 kg

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 96,5 kg... +1,7 kg

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -8,5 kg... -1,3 kg

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg.....NYT 73,1 kg...... -900 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 66,1 kg... -600 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 73 kg... +/- 0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... -500 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 85,6 kg... -1,2 kg

Terapian tarpeessa......................................alk. 1.10....NYT - 6 kg... UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 80,7 kg... -600 g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Iltaa!

Avaan jo uuden ketjun, saatte laitella päivityksiä vaikka heti aamusta. Tämän ketjun jälkeen alkaa siis joulurauha, sitten ei hetkeen stressata painosta - eikä toivottavasti mistään muustakaan!

Huomenta hei!
Täällä otettiin vkl:na jo varaslähtöä joulurauhaan :whistle: Mutta kuiten -600g ja paino nyt 66,1kg
Muutenki mä nostin syötävien kaloreiden määrää hiukan, paino varmaa tippuu hiukan hitaammalla tahilla kuin aikasemmin. Elikkäs toi -600g on tosi hyvi, optimaalinen tahti :D

Nyt ihanaista joulua kaikille ja herkutellaan kohtuudella :P Sitten alkaa uus kiriminen :saint:

Vaaka näyttää jostakin IHMESYYSTÄ -1kg, eli 63 kg!! *tuulettaa*
Me aloiteltiin joulua jo eilen, kun joulunpyhinä pitää rampata sukuloimassa. Eli eilen maattiin kotona, syötiin suklaata ja luettiin kirjoja :D Ajattelin, etten enää mee ennen joulua vaa'alle, mutta Elopompelo-mokoma menikin vielä tän pinon aloittamaan ;) No, tästä vaakalukemasta ilahtuneena syön jouluna rauhassa :p :p

Iloista joulua kaikille läskinsulattajille! =)
f010.gif

Miun nimimerkki on taas vaihtunut,pahoittelen..yritän olla vaihtamatta enää =)
Eli Höpö-höpö = IhanaValo

Ja miun painonpudotus on menny ihan harakoille,varmaan paino taas jossain 73 kilon hujakoilla,en uskalla ees vaa'alle mennä. Ens vuonna sitten taas alan alusta :/

Hirmuisen suuret tsempitykset muille kuitenkin!! :flower:

hellou! mä olin ihan satavarma että on tullu lisää painoa ku on niin turvottava olo,vielä mitä paino tippunu 1.3kg! mä jo epäilin että vaaka on rikki mutta uskottava se on :D ja sanoin kuvaamattoman hyvä fiilis B) 8,5kg lähteny kaikenkaikkiaan.

siis ootteko te laihduttaneet 18 viikkoa ja melkein kukaan ei ole laihtunut yhtään. Kiloa tai kahta ei edes voi laihtumiseksi laskea, sen verran paino vaihtelee jo yhden päivän aikana :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis ootteko te laihduttaneet 18 viikkoa ja melkein kukaan ei ole laihtunut yhtään. Kiloa tai kahta ei edes voi laihtumiseksi laskea, sen verran paino vaihtelee jo yhden päivän aikana :o

Kaikki ei näy aina kiloissa... Mä saan nykyään riisua farkut avaamatta nappia ja vetskaria.

Mulla on saldo nyt -12 kiloa, aloitin jo ennen tätä ketjua. Musta se on kuitenkin jo ihan kunnon saldo, siitäkin huolimatta, että vielä on tarkoitus laihtua semmoiset 25 killoa. Ensi jouluna pyrin olemaan tavoitteessani. Arvon vieras saa siis olla minun ja muiden laihduttamisesta ihan mitä mieltä haluaa, mä ainakin itse olen tyytyväinen tilanteeseen nyt :).

Täällä paino näytti 80,7 eli tiputusta 600g, mikä on mun mielestä hyvin, kun jo on ollut kaiken maailman kissanristiäisen tyylistä tapahtumaa koskien joulua....

Hyvää Joulua ja Onnellista Uuuta Vuotta Kaikille ja yritetään pitää se syöminen vähän kurissa nyt pyhinäkin ja palataan sitten ensi vuoden puolella!

No ensinnäkin, eipä kaikki ole ollu mukana mitään 18 viikkoa..ja toisekseen,ei sen pitäis sinua haitata vaikka kaikille pinossa olijoille tulis vaan lisää painoa! (mitä en tietenkään toivo :D )
Hyvää joulua siullekin!

Ei kaikki ole olleet mukana tuota aikaa.Mulla lähti ekan kuukauden aikana 5 kiloa ja sitten lähti kilo, eli 1.10 aloitin.

Nyt ollut sitten sellaista aikaa, että en ole oikein viitsinyt murehtia, jos tuo paino ei ole tippunut, taitaa jopa olla noussut, en tiedä,kun en ole käynyt nyt punnitsemassa.

Tiedätkö, kyllä se kilo, kaksikin on laihtumista, osittain tietenkin nesteitä.

Jos ja kun punnitsee aina aamulla vaikka painonsa, niin näkee helposti, miten paino vaihtelee.

Ei siis siten, että illalla käy punnitsemassa ja aamulla taas. Varmasti on kilo ainakin vähemmän aamulla.Se siis ei ole laihtumista..

Vaan pidemmällä aikavälillä tuo kaksikin kiloa on kyllä laihtumista/nesteiden poistumista.

Noita ihania välikommentteja sitten riittää joka viikko. Luulis muille ihmiselle olevan ihan sama laihtuuko joku toinen vai ei. Ku ei omista läskeistä oo kysymys. Toiset tosiaan ollu mukana koko ajan, toiset alottanut matkan varrella yms

Miten muilla menny joulu? Täällä syödessä :p Mut kerrankin tuli miehen suusta viisaita sanoja ku murehdin morkkiksissani ku suklaatakin olen syönyt että "ei se mitä syö joulun ja uuden vuoden välillä vaan se mitä syö uuden vuoden ja joulun!"
Tänään uskalsin puntarillakin piipahtaa ja yllätyin, ei lainkaa paha. Tässä ku kuiten jonku sortin nestettä kertyny ku suolasta tullu niin paljon syötyä et jahka normi arkee taas palajaan ja liikuntaa lisää niin piankin ollaa jo samoissa lukemissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Noita ihania välikommentteja sitten riittää joka viikko. Luulis muille ihmiselle olevan ihan sama laihtuuko joku toinen vai ei. Ku ei omista läskeistä oo kysymys. Toiset tosiaan ollu mukana koko ajan, toiset alottanut matkan varrella yms

Miten muilla menny joulu? Täällä syödessä :p Mut kerrankin tuli miehen suusta viisaita sanoja ku murehdin morkkiksissani ku suklaatakin olen syönyt että "ei se mitä syö joulun ja uuden vuoden välillä vaan se mitä syö uuden vuoden ja joulun!"
Tänään uskalsin puntarillakin piipahtaa ja yllätyin, ei lainkaa paha. Tässä ku kuiten jonku sortin nestettä kertyny ku suolasta tullu niin paljon syötyä et jahka normi arkee taas palajaan ja liikuntaa lisää niin piankin ollaa jo samoissa lukemissa.

Joo, eipä tuo paino ole juurikaan noussut, tietysti pientä turvotusta tullut kinkusta ja muista suolaisista.

Tottahan se on, että uudenvuoden ja joulun väli sen on merkittävä, ei joulun ja uudenvuoden :)

Tällä viikolla lenkkeilyt jäi kolmeen kertaan (3h),mutta sitten viimeistään uudenvuoden jälkeen jatkuu tehokkaammin tuo liikuntapuoli.

Laskeskelin tuossa joulukuun liikuntasaldoa ja on muuten todella surkea :D

Vain 10 tuntia....Kun lokakuussa oli 24 tuntia ja marraskuussakin 21 tuntia.

Mä oon ainakin vetänyt suklaata kinkkua kakkua enkä liikkunut lainkaan 24.-28.12. Huomenna palaan taas keveämpään ruokavalioon, jatkan laihista (eli se alkoi lokakuussa ja jouluun mennessä oli n. 10 kg lähtenyt...) ja liikuntaa. Jos kilo-pari tuli nyt jouluna, niin mitä sitten. Kyllä ne kohta lähtee :)

Muistin vasta äsken et oon tänne unohtanu ilmoitella viikon "saldon"... elikkäs puntari näytti viime maanantaina 96,5 kg ja takuulla näyttää miljoonaa kiloa enemmän kun huomenna kun on joulukilot rasitteena. Onneks joulu on vaan kerran vuodessa. :D

mua ei koskaan oo otettu tähän mukaan..en enää ees viitti koitta. ees rekisteröitynä.
onnee kaikille pudotukseen. itse pudotin 13kg ja oon tavoitteessa. jatkan vielä uudella tavotteella..vaikkei tarvis oo. tää on helppoo ja kivaa.

Yhteistyössä