Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina.
Siis huomenna vai vasta 5.1.?
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina.
Siis huomenna vai vasta 5.1.?
5.1., eka viikko uutta vuotta. Joulurauha kestäköön vielä sinne saakka(kaikilla viikko aikaa sulatella hulluna ylimääräisiä
...).
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Miten muilla hurisee? Onko saatu stoppi joulu/uusvuos herkutteluille. Täällä on. muutama sata rammaa enää "jouluplussaa" jälellä. Mut toivottavasti nopsaa neki karisee. Nyt vaa kohtuuden rajoissa vkl:na ku kuopuksen syndejä juhlitaan. Mutta hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja ni:mua ei koskaan oo otettu tähän mukaan..en enää ees viitti koitta. ees rekisteröitynä.
onnee kaikille pudotukseen. itse pudotin 13kg ja oon tavoitteessa. jatkan vielä uudella tavotteella..vaikkei tarvis oo. tää on helppoo ja kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Jokos meille löytyy uutta pinoa?![]()