Läskin sulattajat vielä ennen joulutaukoa (viikko 18)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina :).

Siis huomenna vai vasta 5.1.?

5.1., eka viikko uutta vuotta. Joulurauha kestäköön vielä sinne saakka :) (kaikilla viikko aikaa sulatella hulluna ylimääräisiä ;)...).

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Ja mä oon unohtanut vissiin tehdä päivitykset... koitan huomenna olla toimelias ja tehdä ne. Uusi lista tulee sitten vasta ensi viikon maanantaina :).

Siis huomenna vai vasta 5.1.?

5.1., eka viikko uutta vuotta. Joulurauha kestäköön vielä sinne saakka :) (kaikilla viikko aikaa sulatella hulluna ylimääräisiä ;)...).

Joo, toi on hyvä idea! Saadaa sulatella kinkkuja ja uuden vuoden nakkeja siihen asti.
Mulla vaa flunssaa pukkaa päälle ja liikunta myös minimissä. Tänään tein kuiten rennonreippaan 2h lenkin rattaiden kera. "hikilenkille" en uskaltanu tän röhimisen takii lähtä.

Ihanaista uutta vuotta ja sitten uudet kujeet ja hyvät tsempit laiharille!!

Miten muilla hurisee? Onko saatu stoppi joulu/uusvuos herkutteluille. Täällä on. muutama sata rammaa enää "jouluplussaa" jälellä. Mut toivottavasti nopsaa neki karisee. Nyt vaa kohtuuden rajoissa vkl:na ku kuopuksen syndejä juhlitaan. Mutta hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Miten muilla hurisee? Onko saatu stoppi joulu/uusvuos herkutteluille. Täällä on. muutama sata rammaa enää "jouluplussaa" jälellä. Mut toivottavasti nopsaa neki karisee. Nyt vaa kohtuuden rajoissa vkl:na ku kuopuksen syndejä juhlitaan. Mutta hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Täällä ainakin yksi ryhdistäytynyt :wave: . Mulla ei oo aavistustakaan painosta kun olen sitä vaaka-vehjestä tietoisesti vältellyt. Mutta siis 2 päivää herkuttomuutta takana ja motivaatio ihan jees. Varsinkin kun miehen kanssa yhdessä laihistellaan nyt.

Huomenna on yks kyläreissu ja loppiaisena pitäis mennä anoppilaan. Ne on semmoisia jossa herkkuja tarjoillaan. Pitää vaan koittaa keksiä jotain millä herkut vältellä. Muuten koitan välttää kaikki mahdolliset kiusaukset.

Täälläpä näyttääkin vaaka 2 kg enemmän kuin ennen joulua :( No osa on varmaan turvotustakin, joten ei nyt niin kauheat luvut, mitä pelkäsin :) Vielä ei voi täysillä aloittaa tsemppiä, kun loppiaisena juhlitaan meidän jouluvauvan 1-vuotissynttäreitä vielä :heart:

Uusi vuosi ja uudet kujeet ja nyt KAIKKI ottaa itteään niskasta kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
mua ei koskaan oo otettu tähän mukaan..en enää ees viitti koitta. ees rekisteröitynä.
onnee kaikille pudotukseen. itse pudotin 13kg ja oon tavoitteessa. jatkan vielä uudella tavotteella..vaikkei tarvis oo. tää on helppoo ja kivaa.

Rekisteröidy, niin pääset mukaan :).

Yhteistyössä