Läskin sulattajat viikko 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei minkäänlaista muutosta painossa, tai no ehkä ½ kiloo..meillä ei oo digitaalivaakaa.. :ashamed: :ashamed:

Eilen alotin tosissaan lenkkeilyn, tunnin painoin kuin hullu. tänään kärryttelin isompien tyttöjen kans 40 min..Huomenna olis reilun tunnin pyöräily..

On se kumma jos ei mitään tapahdu..

Mulla on sappileikkaus juhannusviikolla..vähän jännittää jo.. :ashamed:

la meni viihteellä ja tuli suoritettua kunnon tyhjennys la yönä ja su aamuna B) su paino oli 80kg mut maanantaina tilanne jo korjaantunu ja paino 81.9kg. eilen tuli käytyä jumpalla ja tänäänkin ois meno. ulkoliikunta jääny töitten tai säitten takia vähä vähemmälle. no töissä tulee kyllä liikuntaa yllin kyllin eikä tuu syötyäkään juur mitään. huomenna ois taas työpäivä, tänään huilattu.

turskatille tsemppiä sappileikkaukseen :flower: mulla viisurileikkaus elokuun lopussa ja mua kauhistuttaa nyt jo :x :/ pyysin kyllä hyvät mömmöt siltä etu- sekä jälkikäteen :whistle: B)

Ei millään huvittais, mutta pakko kait se on ilmoittaa. Paino tänäaamuna 83,1kg. :ashamed:
Ei sit enää niin vaan palattukaan viikonlopun jälkeen ruotuun, joten tää alkuviikko on mennyt ihan pipariksi. Tänään otan itseäni niskasta kiinni ja jatketaan taas ensi viikolla täälläkin paremmin tuloksin. :D Tämä on sellainen pyhä lupaus, jos ei toteudu niin mut saa sit lynkata! :attn:

Keskiviikko olis parempi punnituspäivä, monesti tuppaa viikonlopun herkuttelut aina näkymään maanantain painossa (turvotuksena) ja keskiviikkoon mennessä olis jo sopivasti tasaantunut...

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä 43 grammaa
Kasvikset 600 grammaa
Liikuntaa 1h 14minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n. 660

HH 153gr / Rasva 105 gr / Proteiini 127 gr

Plussaa ruuasta 40 Kcal, vajetta yhteensä n.600 Kcal

Longchamp.........182 cm...LP 124 kg...NYT 109,5kg...-3,3kg

Olin laittanu tän tonne väärään ketjuun jos tän voisi tonne päivittää.. hitto kun tuntuu tosissaan hyvälle kun pääsi alle 110 kilon,jotenkin saa ihan uutta puhtia tähän laihduttamiseen kun seuraava etappi eli 105 kiloa on jo ihan tuossa kohta...ja sitten se juhlallinen 99,9 :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

Olin laittanu tän tonne väärään ketjuun jos tän voisi tonne päivittää.. hitto kun tuntuu tosissaan hyvälle kun pääsi alle 110 kilon,jotenkin saa ihan uutta puhtia tähän laihduttamiseen kun seuraava etappi eli 105 kiloa on jo ihan tuossa kohta...ja sitten se juhlallinen 99,9 :flower:

Mä tähtään sun kanssa tonne alle 100 kiloon sit. On vaan 10 senttiä vähemmän pituutta.. aika pullukka oon

tsiisus naiset..

Meikäläinen polki tänään 18 kilsaa.. :whistle: :whistle:

Arvatkaa onko perse hellänä.. :laugh: :laugh:

Huomena olis taasen kävelyä vuorossa.. :D :D
Käyn kyllä ostaan heti huomena digitaalivaakan!! lidlissä näytti olevan tyrkyllä.. :D

Tuntuu tosi hyvältä kun on saanu tän liikkumisen alkuun, onneks on kaveri kenen kans käyn..

Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:
tsiisus naiset..

Meikäläinen polki tänään 18 kilsaa.. :whistle: :whistle:

Arvatkaa onko perse hellänä.. :laugh: :laugh:

Huomena olis taasen kävelyä vuorossa.. :D :D
Käyn kyllä ostaan heti huomena digitaalivaakan!! lidlissä näytti olevan tyrkyllä.. :D

Tuntuu tosi hyvältä kun on saanu tän liikkumisen alkuun, onneks on kaveri kenen kans käyn..

Kauan meni aikaa?

Liikunta.

Ma sauvakävely n. 5km, jumppaa jumppakuminauhalla ja pallolla. + jokapäiväiset pyöräilyt.
Ti. vesijuoksu sekä tavalliset pyöräilyt mitä jokapäivä aina tulee.
Ke. pyöräilyä sekä kuntosalilla käynti.

Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:
terapian tarpeessa!!!!!!!!!!!

Miten toi vajetouhu lasketaan?? :ashamed:

Käytän kiloklubia, johon merkkaan kaikki syömiset grammoineen oikein (täytyy muistaa myös valita taulukosta oikea ruoka ja kalorit)

Sinne merkitään samalla tavoin myös liikunnalla kulutetut kalorit.

Päivän lopuksi voi katsoa, että paljon jää vajetta ruuasta ja liikunnasta.

Helppoa, yksinkertaista, mutta vie aikaa. Eli suosittelen, jos olet kärsivällinen ja jaksat punnita kaikki syömäsi ruuat ja etsiä ne taulukosta ja laittaa ylös :)

Koostetta päivästä:

Kuidut yhteensä 33 grammaa
Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -
Liikunnalla kulutetut kalorit -

HH 129gr / Rasva 71 gr / Proteiini 93 gr

Vajetta ruuasta 1069 Kcal, vajetta yhteensä 1069

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Koostetta päivästä:

Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -

Siis mitä toi vaje tarkoittaa eli söit ton määrän kaloreita ja vajekin saman verran öö.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Koostetta päivästä:

Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -

Siis mitä toi vaje tarkoittaa eli söit ton määrän kaloreita ja vajekin saman verran öö.

Ei, en ole syönyt tuon verran kaloreita. Tuo vaje tarkoittaa sitä, että paljon jää päivässä miinuskaloreita. Eli käytännössä jos energiantarve on ruuasta vaikka 2000 Kcal ja syön 1300 Kcal ja liikun 500 Kcal, niin ruuasta jää vajetta 700 kcal ja liikunnasta 500 Kcal eli yhteensä 1200 kcal.

n.7000 kcal (vai 7500) vastaa n.yhtä kilogrammaa.

Koostetta päivästä:

Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -

Ei, en ole syönyt tuon verran kaloreita. Tuo vaje tarkoittaa sitä, että paljon jää päivässä miinuskaloreita. Eli käytännössä jos energiantarve on ruuasta vaikka 2000 Kcal ja syön 1300 Kcal ja liikun 500 Kcal, niin ruuasta jää vajetta 700 kcal ja liikunnasta 500 Kcal eli yhteensä 1200 kcal.

Mä oon varmaan ihan idiootti mikä ny nimimerkkiki sen kertoo. Mutta siis söitkö sä sitten tänään mitään kun liikuntaakaan ei ol?

Koostetta päivästä:

Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -

Mä oon varmaan ihan idiootti mikä ny nimimerkkiki sen kertoo. Mutta siis söitkö sä sitten tänään mitään kun liikuntaakaan ei ol?

No tottakai, eihän sitä ilman syömistä jaksa :)

Koostetta päivästä:

Kasvikset 381 grammaa
Liikuntaa -
Liikuntasuorituksia -

No tottakai, eihän sitä ilman syömistä jaksa :)

No juuh ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

Mä tähtään sun kanssa tonne alle 100 kiloon sit. On vaan 10 senttiä vähemmän pituutta.. aika pullukka oon

Joo tähdätään sinne yhdessä! :)

Jokseenkin nää kilot tuntuu lähtevän todella rytinällä ja vähän ihmettelen koska ei näillä laihdutusviikoilla enää pitäisi lähteä nesteistä?!

Voi myös vaikuttaa että kävin ostamassa ihan viimeistä huutoa olevan keittiövaakan ja mittaan kaiken todella tarkasti. Tuo entinen vaaka oli tommonen antiikkinen missä oli viisari. :p

Mä en ole liikkunu oikeestaan yhtään,paitsi tietty kauppareissut vaunujen kanssa. Mulla se halu siihen liikuntaan yleensä palaa kun pääsen alle 100 kilon..sitten aloitan yleensä lenkkeilyn ja joogan. Kun on tän verran elopainoa niin nivelet on aika kovilla ja lenkillä jos joku napsahtaa niin se ei olis kovin hyvä homma.

Yhteistyössä