Mä voisin luvata pääseväni alle 100 kilon ja samalla lopettaa hiilarit. Tai ainakin radikaalisti vähentää. Kysymys kuuluukin: jos syö päivässä puuroa 20 hhg ja pari leipää 20 hhg niin onko tuo 40 g hiilareitä vähän :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kuka tota listaa päivittää?? mun parin viime viikon tulokset ei oo lainkaan mukana? :|
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kuka tota listaa päivittää?? mun parin viime viikon tulokset ei oo lainkaan mukana? :|
Viime viikolla olit ilmoittanut -12 kiloa, eli oliko se viikon takainen pudotus 2 kiloa? Vaikea päivittää, kun ei ole ilmoitettu pudotettua viikkopainoa?
Toissaviikolla et ilmoittanut pudotusta lainkaan, siis viikolla 45.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Hei, ilmoittakaa selvemmin ne viikon tulokset ja kerran viikossa kiitos, ettei tule sekaannuksia. Päivitän viimeisen kerran tiistaina tulokset ja sen jälkeen ei tarvitse ilmoittaa tulosta, kun seuraavana maanantaina tai tiistaina.
Ja ne uudet tulokset ilmoittakaa aina edellisen viikon tuloksista, ei kahden viikon takaisista.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Mitäpäs tänne kuuluu? Päivittäjä/vetäjä on ainakin vaihtunut ja punnituspäiväkin...?
On ollut kaikenlaista muuta tekemistä ja olen muutenkin pitänyt "lomaa" tästä projektista. Paino seilaa 90 ja 91 välillä, mutta en edelleenkään ilmoita sitä tänne. Jos sopii niin jatkan taustalla kuun vaihteeseen asti ja ilmoittelen sitten jatkanko painonpudotusta teitin kanssa vai jättäydynkö kokonaan laskuriin huomaan ja poistun tästä "ryhmästä".
Tsemppiä nyt kuitenkin kaikille!![]()