Läskin sulattajat viikko 47 *tsemppiviikko*

Mä voisin luvata pääseväni alle 100 kilon ja samalla lopettaa hiilarit. Tai ainakin radikaalisti vähentää. Kysymys kuuluukin: jos syö päivässä puuroa 20 hhg ja pari leipää 20 hhg niin onko tuo 40 g hiilareitä vähän :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kuka tota listaa päivittää?? mun parin viime viikon tulokset ei oo lainkaan mukana? :|

Viime viikolla olit ilmoittanut -12 kiloa, eli oliko se viikon takainen pudotus 2 kiloa? Vaikea päivittää, kun ei ole ilmoitettu pudotettua viikkopainoa?

Toissaviikolla et ilmoittanut pudotusta lainkaan, siis viikolla 45.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kuka tota listaa päivittää?? mun parin viime viikon tulokset ei oo lainkaan mukana? :|

Viime viikolla olit ilmoittanut -12 kiloa, eli oliko se viikon takainen pudotus 2 kiloa? Vaikea päivittää, kun ei ole ilmoitettu pudotettua viikkopainoa?

Toissaviikolla et ilmoittanut pudotusta lainkaan, siis viikolla 45.

oon ilmoittanut ain yhteispudotuksen. eli viimeisin oli -2 lisää edelliseen..

No nyt selvis syykin painonnousuun: kuukautiset tietty |O .

Mutta siis mun paino oli tänään aamulla 99,8 kg. Ei sillä nyt niin väliä ole, mutta kun ei ole enää aikoihin onneksi paino kivunnut satasen yli. Ja siis ihan mun moka kun kirjoitin vaan summittaisesti että pari kiloa painoa tullut. Todellisuudessa sitä on siis tullut lisää 1,5 kg.

Mä olen vetänyt tänään kahdesti Levolacia, mutta edelleen muodostan vaan kaasua. Joo sori tarkka selostus, mutta harmittaa totisesti ettei edelleenkään aineenvaihdunta toimi :(

Hei, ilmoittakaa selvemmin ne viikon tulokset ja kerran viikossa kiitos, ettei tule sekaannuksia. Päivitän viimeisen kerran tiistaina tulokset ja sen jälkeen ei tarvitse ilmoittaa tulosta, kun seuraavana maanantaina tai tiistaina.

Ja ne uudet tulokset ilmoittakaa aina edellisen viikon tuloksista, ei kahden viikon takaisista.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Hei, ilmoittakaa selvemmin ne viikon tulokset ja kerran viikossa kiitos, ettei tule sekaannuksia. Päivitän viimeisen kerran tiistaina tulokset ja sen jälkeen ei tarvitse ilmoittaa tulosta, kun seuraavana maanantaina tai tiistaina.

Ja ne uudet tulokset ilmoittakaa aina edellisen viikon tuloksista, ei kahden viikon takaisista.

mut voi pudottaa sit listalta poies. en mä kuitenkaan alkuviikosta tuota muista tai kerkee ja ilmoituksetkin on vissiin liian sekavasti. :wave: tsemiä kaikille, mä jatkan omaan tahtiin.

Mitäpäs tänne kuuluu? Päivittäjä/vetäjä on ainakin vaihtunut ja punnituspäiväkin...?

On ollut kaikenlaista muuta tekemistä ja olen muutenkin pitänyt "lomaa" tästä projektista. Paino seilaa 90 ja 91 välillä, mutta en edelleenkään ilmoita sitä tänne. Jos sopii niin jatkan taustalla kuun vaihteeseen asti ja ilmoittelen sitten jatkanko painonpudotusta teitin kanssa vai jättäydynkö kokonaan laskuriin huomaan ja poistun tästä "ryhmästä".

Tsemppiä nyt kuitenkin kaikille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mitäpäs tänne kuuluu? Päivittäjä/vetäjä on ainakin vaihtunut ja punnituspäiväkin...?

On ollut kaikenlaista muuta tekemistä ja olen muutenkin pitänyt "lomaa" tästä projektista. Paino seilaa 90 ja 91 välillä, mutta en edelleenkään ilmoita sitä tänne. Jos sopii niin jatkan taustalla kuun vaihteeseen asti ja ilmoittelen sitten jatkanko painonpudotusta teitin kanssa vai jättäydynkö kokonaan laskuriin huomaan ja poistun tästä "ryhmästä".

Tsemppiä nyt kuitenkin kaikille! :)

Juu, minä päivitän tällä hetkellä ja punnituspäivä on se sama maanantai tai viimeistään tiistai, mikä oli ihan alussakin. Mielestäni tuota punnituspäivää ei kannata siirrellä jokaiselle ihmiselle edullisemmaksi, turhaa huijausta ja säätöä vain ja vaikeuttaa päivittäjän työtä osaltansa.

Taustaile vaan ja tulet sitten mukaan uudestaan tai teet mitä parhaaksi näet. Pidän sut kuitenkin listalla vielä :)

Kuis on viikko luistellu? Mulla menee vielä ihan kivasti. Hiilareita lopetellen ja paino on pudonnu nätistiä jo alle 100 :D virallinen lukema sit maanantaina.... Mua jänskättää kun ens tiistaina mulla on diabeteskontrolli ja katellaan sokeri ja paino asioita... VIime kerralla itkin koko käynnin kun mulle tuli niin paha mieli siitä vaa'an lukemasta... TOivottavasti ois positiivisempi käynti ettei mene hoitsun nessut kaikki :laugh:

Yhteistyössä