LÄSKIN SULATTAJAT vko 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 110,3kg..

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 90,4kg...+1kg

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 57,4kg...+/-0kg

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74kg...

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 71,5kg...-1,3kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 85,1kg...-500g

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 84,4kg...

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 74,8kg...-700g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73,3kg...-200g

Pullunkainen....169cm....LP 75cm....NYT *UUSI*

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 111,8kg...-400g

Valdelsa....165cm.....LP 75kg......NYT 73,1kg...-400g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 88,4kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Tässä vielä Outiuksen viesti edellisestä pinosta:

Huomenta!

Mun tyttö on aamuvirkku ja se sitten päättää että äidinkin pitää herätä.

Vaa'alla kävin ja se näytti 85.1 kg Kohta pääsen alle 85! Sitten olen lähempänä 80 kiloa kuin 90:tä.

Mulla on ollut vähän sydänsuruja,niin ei ole ruokakaan ihan maistanut samaan malliin, kuin ennen.
Tapasin netissä miehen n.3 kk sitten ja sunnuntaina tavattiin ekan kerran. Sen jälkeen ei ole miehestä kuulunut mitään. Ihmetyttää,kun tapaaminen meni omasta mielestä hyvin ja juttua riitti,niin kuin aina. Mies tykkäs juttella puhelimessa tuntikausia, mutta näköjään nämä mun läskit ei sitten kiinnostaneetkaan.

Tyttö menee viikonlopuksi isälleen ja mulle on tulossa yksinäinen viikonloppu. Onneksi kaksplus piristää.

Olen linjoilla mukana, mutten nyt laihduta, enkä ole edes punninnut painoa. On lääkitys nyt sellainen, että paino nousee. Pysyn kuitenkin listoilla ja jatkan, kun pystyn taas.

Paino oli äsken 71,5kg!

Se onkin sitten suurin piirtein ainoa asia, mikä on nyt hyvin. Nyt on sen verran "vaikea" vaihe menossa elämässä, että voipi muutama kilo tippua kuin itsekseen (kun ei saa nukuttua kunnolla, eikä ruoka maistu :( ). Mutta josko se tästä, kun kohti kesää ja bikinikelejä (ja bikinimittoja! :D) mennään... Tsemppiä kaikille!! :flower:

Itsellä viikko mennyt vähän miten sattuu noiden pakkasten takia! :kieh: Olen huomannut, että se vaikuttaa niin paljon kaikkeen. Olen kärttyinen kun en pääse lenkille ja sit kun olen kärttyinen, niin laiskistun täysin enkä jaksa välittää mistään mitään! Ehkäpä ensi viikko olisi jo helpompi?! :D

OUTIUS: Ikävä kuulla sydänsuruista. :( Sellainen ihminen ei ole sun arvoisesi, joka ulkonäön perusteella hylkää. Tsemppiä! Tästä jatketaan eteen päin ja joku päivä vielä sä olet hoikka ja kaunis, mutta tuo mies pysyy aina yhtä rumana sisältä.

TIINUSKA: Hyvä hyvä! Paino putoaa pienin askelin vaikka ei aina olisikaan niin tiukka itselleen. :D Parantelet itsesi kunnolla ja sit taas otat vähän tiukempaa linjaa, niin ei pääse totuus unohtumaan. :D

MUSTIKKAINEN: Tsemppiä sinulle! Ei varmasti ole mukavaa, kun lääkkeet nostaa painoa! Eiköhän se siitä jossain kohden tasaannu ja pääset taas pudottamaankin sitä painoa! :D

MÖRKÖ: Tsemppiä sinullekin! Elämä välistä heittelee meitä minne tahtoo, mutta kamppaillaan mukana ja olen itse sitä mieltä, että asioilla on tapana järjestyä. :)

Mahtava viikon alku, vilustutin itseni kun hikisenä lähdin jumpasta pois liian vähissä vaatteissa! Kuinka tyhmä sitä voi olla...
Ei ruoka maistu ja jos vähänkin enemmän liikkuu niin räkä valuu solkenaan :/

Mutta kuitenkin aamuinen paino oli 73.3 eli kuitenkin -200g :)

Pääsiskö taas takaisin? Just maksoin kalorilaskurin käytöstä ja päätin, että nyt jatkuu taas! Sain tossa unelmieni työpaikan yllättäen kk sitten ja koko elämä meni hetkessä ympäri ja ämpäri monen (monen!) kotiäitivuoden jälkeen eikä tuo laihdutus ole ollut ensimmäisenä mielessä :D

Nyt olis taas tarkoitus jatkaa, kun vähän tämä arki ruvennut rullaamaan :)

Eli lähtöpaino on nyt ehkä n.75 (kyllä, saa haukkua :() ja pituutta se 169. Tavoite on se 63-64 ja vielä enemmän se pysyminen siellä (mun painohan kävi jo 65 kilossa sillon loppusyksystä)... Mä oon niinku lihonut 10 kiloa muutamassa kuukaudessa mun kovalla, kovalla työllä laihdutetuista kiloista! Mä laihdutan varmaan loppuelämän :(

Pullunkainen Onneksi olkoon unelmiesi työpaikasta! Mahtava juttu.
Olet aina tervetullut mukaan ainakin mun puolesta :)

Tää viikonloppu meni kyllä ihan poskelleen. Tuli syötyä ja paljon! Tein itse pitsaa ja mokkapaloja. Leivonnaisista en syönyt kuin 1 palan ja reunat. Muut meni pakkaseen. Irttareita ostin ison säkin ja käsi kävi siellä usein. Nyt ne loput on kaapissa ja toivottavasti pysyvätkin siellä ens lauantaihin.
Nyt en tiedä mitä söisin iltapalaksi. Syönkö tuoretta kaupan monivilja leipää vai paahdettuja cashew pähkinöitä. Kummatkin olis niin hyviä.

Exä oli eka joka huomasi että olisin hoikistunut. -3.9 kiloa eli pyöristetään 4 kg puolessatoista kuukaudessa. Ihan kiva suoritus. Jos jatkaisin samaa rataa niin vuoden loppuun mennessä olisin laihtunut sen 20 kiloa, jos laskin oikein. Eli bikinikuntoon kesäksi en pääse.

Viimeksi muokattu:
Nythän eletään vkoa 8, alkanut viime perjantaina. Mä unohdin punnita... varmaan ois plussaa 5 kiloa... Mä elän hormoonihelvetissä kun mulle etitään ehkäisypilleria joka ei saa mua murhaamaan ihmisiä.... Palaan ens pe asiaan :saint:

IHANAA saada Pullunkainen taas mukaan pelikentille :wave: Onnea työpaikasta sinne! :flower: (Itsellä työasiat ihan persiellään, mutta laihdutus sujuu... Tiiä sitten kumpi olis parempi?) Kaikista virtuaalikanssalaihduttajista sinua tulee ajateltua näillä pakkasilla oikein erityisellä lämmöllä :heart: (kiitos taannoisen sairaaladieettirupeaman)

Kaikille lähettelen tsemppiä tasapuolisesti uudelle viikolle. Ei lannistuta Siskot, vaan muistetaan, että Kilot tulee ja kilot menee, mutta laihdutus on pysyvää :D

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;23190053:
IHANAA saada Pullunkainen taas mukaan pelikentille :wave: Onnea työpaikasta sinne! :flower: (Itsellä työasiat ihan persiellään, mutta laihdutus sujuu... Tiiä sitten kumpi olis parempi?) Kaikista virtuaalikanssalaihduttajista sinua tulee ajateltua näillä pakkasilla oikein erityisellä lämmöllä :heart: (kiitos taannoisen sairaaladieettirupeaman)

Kaikille lähettelen tsemppiä tasapuolisesti uudelle viikolle. Ei lannistuta Siskot, vaan muistetaan, että Kilot tulee ja kilot menee, mutta laihdutus on pysyvää :D

Tais olla koko sairaaladieetti, joka sotki laihdutuksen :D Sen jälkeen lähti nousuun ja kunnolla! :D Ja sain siitä luultavasti ruokatorvitulehduksenkin, jota hoitaessa meni tuo alkuvuosi... Ja sai opetella uudet itselle sopivat ruuatkin :(

Kiitos onnitteluista :) Onnellinen olen kyllä :D

Ja valtavan hyvin oot saanut tiputettua! Sä oot menny mun ohi jo! Mul tuli nyt kova kiri ;)

Nyt on pino päivitetty! Pahoittelut, etten kerennyt päivitteleen viikonlopun aikana. :)

Hienoa saada Pullunkainen mukaan taas! :D Ja ei me sua ruoskita vaikka paino on noussut, itse tiedän kokemuksesta kuinka se helposti pompahtaa ylöspäin tuollaisen tiukan dieetin jälkeen vaikka tekisit mitä. Mutta hyvä, että oot nyt taas saanut toimivan ruokavalion ja kyllä ne kilot vielä lähtee ja pyysyykin poissa. (Hyvä sanoa, kun itsekin olen tälläinen ikuisuuslaihduttaja.) :D Niin, ja onnea työpaikasta! :flower:

Kaikki muut onkin jo hienosti pinoutunut, paitsi Parsekki! Onnea pudotuksista! :D

Itsellä ollut taas sellainen syöpöttelyputki päällä, että oksat pois! No, tietää että menkat ovat taas tuloillaan. Mulla on ikävästi ennen menkkoja aina kaksi viikkoa kauhea syöpöttely päällä ja sit menkkojen jälkeen paino saattaa tipahtaa sen kilon tai pari alas. Eli hitaasi tässä edetään. Pidetään kuitenkin tavoitteet kirkkaina mielessä. :D

Haluaisitteko kertoo mulle millä tyylillä laihdutatte? Niitä kun on varmaan MILJOONIA tapoja ja haluaisn kuulla jos jollain olisi "uusi" tapa :) Mä karppailen hyvällä tuloksella joten mitäs sitä vaihtamaan, mutta kiva olis kuulla.

Mulla on nyt ollu kamala leipomisvimma ja voi jösses, niitä tulee maisteltua enemmän tai vähemmän. :ashamed: Mut kun kukaan muu ei osaa sanoa onko se hyvää vai ei :D :D Nojoo, koitetaan tästä päivästä eteenpäin olla vaan rasvojen seassa :)

Nyt menee hermo! Vaaka näytti äsken 86,6. Miten se on mahdollista, kun olen tämän viikon katsonut tarkasti mitä syön. Enkä usko,että viikonloppunakaan noin älyttömästi mässäilin. Voi hemmetti!!

Ps: Nyt tulee sellanen luovuttajaolo.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä