Läskistä mahasta kärsii koko mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski likka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski likka

Vieras
Nyt on pakko purkaa tunteitani..mulla on siis niin paha mieli ettei toista. silmät turvonneena yritän kirjottaa tätä ku valvonu ja itkeny viime yön lähestulkoon kokonaan.juttu on siis tämä
lähettii eilen pitkästä pitkästä aikaa mun miehen ja kavereiden kans kapakkiin. no päästin sisälle (mä olin "muka" omasta mielestäni jotenki laittautunukki nätisti) näin pöytäseurueen jossa istui mulle tuttuja tyyppejä, niin naisia kuin miehiäkin, osa kaverin kavereita ja osa omia kavereita. Sit siihen tulee yks tuttu ja tökkää mun mahaa ja kysyy kovaan ääneen et "mikäs pikkunen se täältä on tulossa" sillee lässyn lässyn äänellä. Mä siin sit hämmentyneenä itku kurkussa totesin et "läskiähän toi mitäs muuta" se sano siihen sit et "no jo on hyvin paikannettu läski"...mä veet silmis totesin muulle porukalle et "nähellään" ja postuin paikalta. yks kaverin exä siin katto mua just sillee "oon pahoillani" ilmeellä...
no sit itkin naisten vessassa about tunnin kunnes sanoin miehelle et lähetään. mies ei tienny asiasta viel mitää oli iha ihmeissään..kunnes kotona kerroin sitte.

joo tiedän et mulla on iso maha. Näytän todellaki sille ku olisin raskaana. Olen noin vuos sitte ollu keisarinleikkauksessa ja raskaudesta jäi semmonen kauhee roikkumaha. Mahaa mul on aina ollu mut ei tän mallista..

Nyt mul on tosi paska fiilis koko ajan.itkettää iha hulluna..mies yrittää lohdutela et älä välitä, mut mites olen välittämättä. hävettää niin julmetusti ku siin oli paljon porukkaa ja ne kaikki kuuli ja samantien kattovat mun mahaa..mies lähti just lapsen kans ulos ku sanoin et en kehtaa enää näyttäytyä yleisesti vasta ku joskus oon mahan saanu pois. joka tuskin on todennäköstä koskaan..

mun itsetunto on muuteski iha maassa jo entuudestaan saatikka nyt tää. mietin et jos ottasin asuntolainaan lisälainan ja kävsiisn sillä rasvaimus niin sais pois ton "raskausmahan" ku näytän tosissaan ku olisin 6:la kuulla raskaana...

Onko kellään vastaavia kokemuksia ja miten nyt mä saisin itsetuntoni ees jollein mallille? ja miten koskaan voin lähteä ihmisten ilmoille....en tajua!Tekee vaa niin vitun kipeetä...iha liian kipeetä..

No mä oisin mieluummin "läski", kuin laiha maha täynnä raskausarpia. Raskausarpia kun ei saa millään pois, mutta ylimääräsen saa laihduttamalla ja masun timmiksi treenaamalla.

:hug: Voi sua! En mie osaa neuvoa,,,, miullakin pömppis muistona raskaudesta. Ei nuo kliseet mieltä kohenna joten jätetään ne väliin. Sattupas siun kohalle tyly tyhmä ihminen. :kieh:

Toi on inhottavaa..mulla on kans maha tolleen ja muutenkin kun läskiä,niin sitte tossa eessä "vauvamaha" ilman vauvaa =( näyttää niinku just lähtis synnyttään :( siksi en käykkää missään,en edes ulkona.

*halaus*
"Ei sun kannata sitä panna pahaksi, jos joku sua nimittää möhömahaksi. Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän, meitä ei olekkaan aivan vähän" -Rölli, Omituisten otusten kerho

T: Toinen samasta "viasta" kärsivä

kiitos viesteistä. paska on fiilis ei voi mitään...
joku sanoi ettei käy missään ko.asian takia, no nyt mul on sama tunne. en kehtaa lähtee mihinkään kotoa. ja hävettää ku mies tietää kanssa. että mitä sekin ajattelee... ja kaikki ne kaverit siinä=( ei jaksa edes lapsen kanssa leikkiä kun masentaa niin kovin. jumppaamalla varmaan saiskin mutta olen niin kamalan laiska. tuntuu jotenkin että jos muut hyväksyis minut ihan tämmösenä niin ehkä joku päivä voisi iteskin. kaverille eilen soitin sieltä vessasta ja se käski olla lähtemättä että hän tulee baariin mun tueksi. sanoi että kerta tilasi jo taksin niiin suuttuu jos lähden kotiin sillä välin. no mähän kuitenki lähdin kun ahdisti niin paljon ja nyt tänä kaveri ei edes vastannu puhelimeen. että se siitäkin ystävän tuesta kun suuttui tuosta...likka itse hoikka kuin mikä ja sanoi et tietää mille tuntuu häntäkin kuulema sanottu lihavaksi. just joo..
mitä ihmettä mä nyt teen tän asian kanssa. miten voin miehen edessä olla normaalisti ja miten voin mihinkään lähteä? naapurin rouvakin katsoi yksi päivä kun juteltiin minua ja mahaani...sen näkee kun hmiset katsoo ajatellen "oottakohan tuo?"...tekee kipeää..voi elämä että koskee..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä oisin mieluummin "läski", kuin laiha maha täynnä raskausarpia. Raskausarpia kun ei saa millään pois, mutta ylimääräsen saa laihduttamalla ja masun timmiksi treenaamalla.

miten tuo tähän liittyy?

Jumppaa vaan, vatsaliikkeitä sillä se lähtee, ainakin siedettäväksi vaatteet päällä..
Itse otan 'alleja' tupakalla käydessä ja TV:tä katsellessa pienellä painolla treenaan. Alkaa paikat roikkua iän myötä.

onko kellään tietoa "halvoista" plastiikkakirgeista?siis suomessa..nuo rasvaimut on vissiin 6tonnin kieppeillä..olen niin kauan kärsiny tästä että olisin valmis vaikka ton maksamaan

Yhteistyössä