Mun on nyt pakko kertoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Siis , hei, ei niinku kannata siis hakkaa päätä niinku hedarii seinään, sun skidit voi kattoo et siis mikä mutsil niinku oikee mättää, no way , nyt hei grow. salee tulee niinku kauhee hedari.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Pi55is, sä oot IHQ. Tuuthan jatkossakin piristämään palstaa?
*äksdee lol*

He, siis mä oon niinku tullu jäädäkseni niin siis niinku tod.

Niin ihkun niinku vastaanoton oon hei siissaanu täällä, siis tod oon niinku jee fiiliksis.

Hei kiitti niinku tänks sulle, soot ihku ;)

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:
Toi on varmaan joku 16 vee, ja lystiä on.. EI kannata hankkia elämää :laugh:

Niin, ei kovin hyvin mene jos täällä meidän äitien kanssa tuon ikäinen jaksaa olla. :D

Mut jos sil on lapsonen ja hakee apuja täältä :laugh: Ei vaan, joku jolla ei kaikki kotona :laugh: Anteeks ärsyttää vaan taas kaikki.. :kieh:

Niin, ei kovin hyvin mene jos täällä meidän äitien kanssa tuon ikäinen jaksaa olla. :D

Entäs jos jonkun ihqu-daan mutsi on seonnut... ja alkanut käyttäytyä kuten lapsensa...

Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos:

Entäs jos jonkun ihqu-daan mutsi on seonnut... ja alkanut käyttäytyä kuten lapsensa...

:laugh: :laugh: :laugh: Aivan varmasti näin päässyt käymään, sähän sen keksit :laugh: :laugh:

viisaana laitoin siihen ketaiseen tahraan sappisaippuaa, niin muuttui punaiseksi! meniköhän piloille. että mua suututtaa, just ostettu uus paita ja ruokalappu tarviis varmaan eskariin survoa tuolle mukaan!!???

Yhteistyössä