N
"nelli"
Vieras
Mun on vaikea kuvitella kenenkään tykkäävän etanoista, silti ne ovat joidenkin herkkua.
Nautitko sinä sun läskeistä? Jos, niin missä tilanteissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun on vaikea kuvitella kenenkään tykkäävän etanoista, silti ne ovat joidenkin herkkua.
Vain läskit ämmät on rumia alasti tai alusvaatteet päällä? Entäs sit, kun normaalipainonen ja silti näyttää kamalalta? Ei se hoikkuus aina tarkota, että näyttää hyvältä.
Mitä tarkalleen tarkotat? Selluliittiä? Löysää ihoa Laihdutuksen jälkeen vaikka vaaka näyttää ok-lukemia?
Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin, nimenomaan PERÄÄNkuulutin sitä, että eikö olis kiva olla vähän timmimpi ja ottaa itteensä niskasta kiinni. Löytys vaatteetkin vähemmällä hikoilulla ja muutenkin mieli olis kirkkaampi.Ja tähän keskusteluun yleisesti: Ai halavattu että jotakuta voi toisten kilot ja mahdollisten (totta kai adonismitoissa olevien???) puolisoiden silmien kärsimykset näin kovasti haitata.![]()
Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin
-- eikä teitä oikeasti kestä katsoa alusvaatteisillanne -- ne riemastuis jos sais joskus katsella himasohvallaan ihan livena sellasta persettä, joka ei ihan helvetisti hylly ja läskiä tursua sieltä alushousuista etupuoleltakin.
-- arvaa miten paljon enemmän se sua himoitsis, jos et olis niin helvetin kuvottavan näkänen alasti?
Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin, nimenomaan PERÄÄNkuulutin sitä, että eikö olis kiva olla vähän timmimpi ja ottaa itteensä niskasta kiinni. Löytys vaatteetkin vähemmällä hikoilulla ja muutenkin mieli olis kirkkaampi.
Mmm... joo.. yli 15-vuotiaille ei koskaan tule kirjoitusvirheitä siis kyllä.Ps. Kirjoituksessasi oli kirjoitus virheitä. 15v?
Aika NOLO! Kunnon pikkupissis.
Hei pissis missäs on sun tissis?![]()