Läskit ämmät ja tekosyyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No haloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain läskit ämmät on rumia alasti tai alusvaatteet päällä? Entäs sit, kun normaalipainonen ja silti näyttää kamalalta? Ei se hoikkuus aina tarkota, että näyttää hyvältä.

Mitä tarkalleen tarkotat? Selluliittiä? Löysää ihoa Laihdutuksen jälkeen vaikka vaaka näyttää ok-lukemia?

Tarkoittaisko Sarjavimma sitä, että kaikki eivät ole syntyjään yleisten kauneusihanteiden mukaiseti hyvinmuodostuneita, vaikka olisivatkin laihoja tai normaalipainoisia. Voi olla tasapaksu, kulmikas, "väärästä kohtaa kurvikas", persjalkainen, vääräsääri, rinnaton, riippurintainen, liian harteikas ja vailla lantiota... Mutta makuja on monia, ja niin vain tällaisetkin naiset löytävät parinsa. Miksi sitten eivät vähän (tai vaikka paljonkin) runsaammat voisi miellyttää jonkun silmää?

Ja tähän keskusteluun yleisesti: Ai halavattu että jotakuta voi toisten kilot ja mahdollisten (totta kai adonismitoissa olevien???) puolisoiden silmien kärsimykset näin kovasti haitata. :D

[QUOTE="nelli";25102654]Nautitko sinä sun läskeistä? Jos, niin missä tilanteissa?[/QUOTE]

silloin eniten kun mies nai takaa päin voimalla ja maha läiskii reisiä vasten roikkuessaan kun olen konallani... se on mahtava ääni=)

[QUOTE="vieras";25103407]silloin eniten kun mies nai takaa päin voimalla ja maha läiskii reisiä vasten roikkuessaan kun olen konallani... se on mahtava ääni=)[/QUOTE]

Puun kaatuessa kuuluu mahtava ääni. Miten se liittyy seksiin?

Ja tähän keskusteluun yleisesti: Ai halavattu että jotakuta voi toisten kilot ja mahdollisten (totta kai adonismitoissa olevien???) puolisoiden silmien kärsimykset näin kovasti haitata. :D
Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin, nimenomaan PERÄÄNkuulutin sitä, että eikö olis kiva olla vähän timmimpi ja ottaa itteensä niskasta kiinni. Löytys vaatteetkin vähemmällä hikoilulla ja muutenkin mieli olis kirkkaampi.

Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin

Luepa uudelleen, mitä ihan itse kirjoitit aloitusviestissäsi:

-- eikä teitä oikeasti kestä katsoa alusvaatteisillanne -- ne riemastuis jos sais joskus katsella himasohvallaan ihan livena sellasta persettä, joka ei ihan helvetisti hylly ja läskiä tursua sieltä alushousuista etupuoleltakin.
-- arvaa miten paljon enemmän se sua himoitsis, jos et olis niin helvetin kuvottavan näkänen alasti?

(Niinii. Totuuttakin on niin monenlaista...)

Sen näkee tässäkin ketjussa niin loistavasti, miten heti, kun jotakin sanoo ollaan kimpussa huutamassa vastaan. Kun totuuttahan minä vaan puhun. Minä en ole kenenkään silmien kärsimyksestä sanonut mitään, päinvastoin, nimenomaan PERÄÄNkuulutin sitä, että eikö olis kiva olla vähän timmimpi ja ottaa itteensä niskasta kiinni. Löytys vaatteetkin vähemmällä hikoilulla ja muutenkin mieli olis kirkkaampi.

et sä mitään yleistä totuutta jauha.. sä kerrot vain oman mielipiteesi.. ei sen ihmeellisempää..
itse olen pulska ja en todellakaan kilojani häpeile eikä sitä tee miehenikään.. usko tai älä, mut hän rakastaa mua juuri tämmöisenä kuin olen.. läskeineni kaikkineni.. :) ja mieheni on sen verran komiaa luokkaa että jopa hoikat naiset ovat olleet viemässä häntä minulta.. vaan eivätpä ole onnistuneet.. mut juu se siitä.. et usko kuitenkaan vaan kuvittelet pienessä hoikassa ja kauniissa mielessäsi sen että mieheni vain "esittää" olevansa muhun rakastunut.. se on sun päätökses.. mä sentäs tiiän totuuden.. ;)

Siellä joku kukkakeppi kirjoittelee, kun sitä vituttaa kun sen mies on sanonut hänelle että "aivan kuin naisi puulankkua "

Ps. Kirjoituksessasi oli kirjoitus virheitä. 15v?

[QUOTE="nelli";25102654]Nautitko sinä sun läskeistä? Jos, niin missä tilanteissa?[/QUOTE]

O_O

Sanotaan vaik näin, et oon todella tyytyväinen perääni jossa on muotoja, rintani miellyttävät mua myös. Kivat on myös reidet ja pohkeet... Kädetkin. Eli hmm... Taidan olla aika tyytyväinen ja nautin läskeistäni? Masu sais olla viel vähän litteempi, sit oon tyytyväinen.

Mulle olis pahinta varmaan laihtua johkin normaalipainon alarajalle. Ei näyttäis hyvältä, koska en muutenkaan ole siro + en tuntisi oloani yhtään hyväks. Tykkään pehmeistä muodoista, itsellä ja muilla :)

Tämä tekstisi ap oli osoitettu juuri minulle! Mulla olisi pudotettavaa ehkä yhteensä 13 kg. Onneksi ensimmäiset 4 kg on takana päin. Vielä olisi ne 8 pudotettavana. Mutta kyllä tää tästä. Oon ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut elämäntapamuutoksen ;) Suosittelen kaikille lämpimästi. Muakin on alkanut ällöttää tää oma läskeily ja hylkeily.

Niin, sitä voi olla myös laiha ja naama kuin petolinnun perseellä ripulin jälkeen ja luulot itsestään todella suuret.
Sitten tullaan tänne mollaamaan pluskoon mammoja, koska halutaan pönkittää omaa itsetuntoaan.

Eikös se ole jokaisen oma asia, että minkälaisia ollaan? Jos on onnellinen, niin mikäs sä olet ottamaan toiselta onnea pois?
Ja voisin vaikka veikata, että et ole mikään taivaanlahja suomalaisille miehille sen enempää kuin me muutkaan.

AP:n kanssa muutaman kaverin kanssa samoilla linjoilla, ite en tajua noita jotka hyväksyy itsensä läskinä, ei kiinnosta terveellinen ruokavalio, ei liikunta eikä mikään...

* Facepalm*

Taas näitä ihmisiä jotka vihaavat lihavia ihmisiä yli kaiken. Tajuavatko he ollenkaan miten typeriltä kuulostavat? Yleensä nämä samaiset tyypit ovat niitä, joiden mielestä normaalipainoinen on lihava, jos löytyy löysää.

Oikeutettu inho on voimakas tunne, josta saa kiksit.

Minusta legginseihin tungetut superreidet ja iso peppu ovat seksikkäät, vitun dumbass!

Yhteistyössä