lasten ikäero???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti x 4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sellaista varmasti ole, mutta mä pidän ihan ehdottomana takarajana sitä 5 vuotta. Mulla ja mun veljillä on 5 vuotta ikäeroa ja mä en oo siitä lapsena tykännyt yhtään, kun nuorempi sitten tietty kulki joka paikkaan mun mukana. Lapsena tarkoitan.
Meillä lapsilla nyt muutama päivä vajaa 2 vuotta ja ihan hyvä. Ehkä se 3 vuotta olis ollut just passeli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tähän ole mitään vastausta. asiat ja elämä menee miten menee, kaikkea ei todellakaan voi suunnitella.

ihan oikeessa olet, ei lapsia tehdä, vaan saadaan... mutta kuitenkin kysymys olikin mielipiteestä JOS asiat menee niinkuin toivoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tähän ole mitään vastausta. asiat ja elämä menee miten menee, kaikkea ei todellakaan voi suunnitella.

ihan oikeessa olet, ei lapsia tehdä, vaan saadaan... mutta kuitenkin kysymys olikin mielipiteestä JOS asiat menee niinkuin toivoo :)

vaarallista ajatella, että olisi siinä asemassa elämässään, että voisi päättää tuollaisia. toivoa saa, mutta ei tosissaan. meillä on 14, 11 ja 1 vee, neljäs syntyy ihan pian.

Yhteistyössä