Lasten kidnappaajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minävaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minävaa

Jäsen
05.06.2009
117
0
16
ootteko muuten kuulleet, että nyt on liikkeellä ulkomaalaisia naisia tai pariskuntia, jotka yrittävät viedä lapsen vaikka äiti olisi itse vieressä. Ystäväni lapsi yritettiin täällä Jyväskylässä viedä kädestä taluttamalla, vaikka äiti oli vieressä. Ihan kauheeta! Ja sit oli vielä lehdessä se uimarantajuttukin, samalla kaavalla. Pitäkäähän naperoita silmällä kun ne on ulkona. Itse ainakin pidän. :)

Eikö ole ihan itsestäänselvyys, että lapsia pidetään silmällä? Oli sitten jotain lapsenkaappausliigoja (joista ei kyllä oo mainittu mitään poliisin taholta...) liikkeessä tai ei.

Niin no kavereille kerrottiin kun minäkin sain siitä tietää. Mutta ei kai tollasessa tilanteessa tule ensimmäisenä poliisi mieleen vaan se että lapsi sisälle ja äkkiä ja sit luultavasti soittamaan jollekin.

Jättääkö joku ihan oikeasti ilmottamatta poliisille jos joku koittaa kidnapata oman lapsen :o ???

Mulle tulis kyllä ekana mieleen liipasta ohtaan niin ettei pääse karkuun ja sit heti toisena tulis mieleen poliisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Jättääkö joku ihan oikeasti ilmottamatta poliisille jos joku koittaa kidnapata oman lapsen :o ???

Mulle tulis kyllä ekana mieleen liipasta ohtaan niin ettei pääse karkuun ja sit heti toisena tulis mieleen poliisi.

Samat sanat.

Tästä on nyt pari viikkoa aikaa kun toi tapahtui. Nous vaan niskakarvat pystyyn kun luin lehdestä ton uimaranta homman. Toki onhan täälläkin noita pedofiili-Pettereitä joka kulman takana, jotka tuli mm. yhden kaverin lasten perhepäivähoitajan ovikelloa pimputtaan kun ties että siellä on lapsia. Samainen mistä tällä alueella on paljon puhuttu, nyt tosin ollut pitkään piilossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minävaa:
Niin no kavereille kerrottiin kun minäkin sain siitä tietää. Mutta ei kai tollasessa tilanteessa tule ensimmäisenä poliisi mieleen vaan se että lapsi sisälle ja äkkiä ja sit luultavasti soittamaan jollekin.

Kyllä muuten tulee, ihan ensimmäinen ajatus paikan päällä on varmasti poliisi. Mä nostaisin sellasen mekkalan ettei porukka pääsis ilman silminnäkijöitä paikalta poistumaan.

Toisaalta tälläkin palstalla haukutaan niin paljon muka turhista soitoista hätäkeskuksiin etten ihmettele vaikka joku pitäis tätäkin asiaa jotenkin vähäpätöisenä, kun lasta ei kuitenkaan saatu mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Minävaa:
Tästä on nyt pari viikkoa aikaa kun toi tapahtui. Nous vaan niskakarvat pystyyn kun luin lehdestä ton uimaranta homman. Toki onhan täälläkin noita pedofiili-Pettereitä joka kulman takana, jotka tuli mm. yhden kaverin lasten perhepäivähoitajan ovikelloa pimputtaan kun ties että siellä on lapsia. Samainen mistä tällä alueella on paljon puhuttu, nyt tosin ollut pitkään piilossa.

Ei oo montaa päivää kun näin viimeksi.

Yhteistyössä