Lasten suusta :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Poika 7v tuossa tuli halaamaan ja mie siihen vaan, että "mitäs se mamman murmeli"

No, tuopa siihen tokas näsäviisaasti, että "eksä vieläkään usko etten mä oo mikään murmeli. Mä oon ihan ihminen vaan!"

Juu, äiti on vähän tyhmä, kun ei tunnista ihmistä murmelista. :laugh:
 
Meidän poika 5v teki tässä yks päivä sellasta magneetti kirjaa. Yritin poikaa vähän neuvoa niin toinen tokaisi että äiti, minä teen tämän omien kykyjeni mukaan :o :D Niin, sori :ashamed: :xmas: Tee vaan =)
 
veljenpoika yritti päästä kissojen koppiin.
nibbler: mä veikkaan että sä et mahu siihen
näsäviisas poika : no mä veikkaan että mä mahun!
ei niinkään hauska mut hassun kuulosta 2 vuotiaan suusta.

tämä samainen vilkas poika halus kattoo käsillään miehen kaijuttimia.
pojan äiti: älä koske niihin jos ne menee rikki äitillä ei oo ikinä varaa maksaa niitä!
poika: no juu ei olekkaan!
 
kolmevuotias poikani rakensi tosi korkean tornin, kehuin siitä ja kysyin mistä on niin korkean tornin oppinut rakentamaan. Poju vastasi "M:llä on älykäs äiti" :D Viisas poika :D

Pojulla olisi ollut asiaa vessaan isoveljen jälkeen. Poju meni vessaan ja tuli äkkiä sieltä pois: " ei sinne voi mennä kun siellä haisee" Ja piti nenästä kiinni :laugh: Onneksi alakerran vessa kelpasi
 
:laugh: :laugh:

ihania!

mä siivosin kaappeja ja löysin tarhatädin (poika nyt ekalla) kirjoittaman muiston :

Meillä oli tarhassa maalauspäivä ja Oskari olisi kovasti halunnut päästä ensimmäisenä maalamaan ,mutta kaikki telineet olivat jo varattuja.Hän alkoi sitten leikkiä kaverin kanssa legoilla.Vähän ajan päästä kysyimme maalaustelineen vapauduttua: "tulisiko Oskari nyt maalaamaan kun on teline vapaa"?

Oskari vastasi että "en ,leikin nyt"

Ja hetken päästä

"Mutta kiitos kun kysyit" :D
 
Meiän pian 3v poika jokin aika sitten heitti suutuksissaan pikkuauton, ja se osui isän silmäkulmaan. Sitten selitettiin lapsille, että noin ei saa tehdä ja että olis voinut pian mennä isin silmä puhki. Niin siihen tyttö (6v) sanoi: "Niin, ja sitten jos se olisi mennyt puhki, olisi äkkiä menty sairaalaan ja siellä olisi puhkaistu se toinenkin silmä." :o :D
 


Pojulla olisi ollut asiaa vessaan isoveljen jälkeen. Poju meni vessaan ja tuli äkkiä sieltä pois: " ei sinne voi mennä kun siellä haisee" Ja piti nenästä kiinni :laugh: Onneksi alakerran vessa kelpasi [/quote]

En näe tässä mitään ihmeellisen hauskaa?? Aika normaalia uskoisin
 
neiti 1v9kk sanoi aamulla isälleen (kun itse heräsi erittäin virkeänä, vaikka oli heilumisellaan ja pyörimisellään pitäny meitä vanhempiaan hereillä puol yötä) "isi, hyppää housuihin". Tuossa tilanteessa kirvoitti naurun ja ehkä jopa pelasti muuten hieman väsyneen ja kiukkuisen aamun :)
 
Enoni lapsi, 2v, tosi pikkuvanha ja pullukka ihana tyttö veti itse housuja jalkaansa, ja kun ne eivät sitten millään meinanneet osua kohdalleen niin tyttö huokaisee oikein kunnon oulun murteella " Elämä kovvaa" " :D
Monet naurut tuostakin saatu... :)
 

Yhteistyössä