lasten synttäreistä, ärsyttävää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumainen kiukkupussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumainen kiukkupussi

Vieras
Tiedän, minä tässä olen pikkumainen mutta kun on huono päivä ja ärsyttää ihan kaikki. Miehen serkku lähetti taas kutsun pilttinsä syntymäpäiville. Ilmoitin jo, ettei meidän perhe kyllä osallistu enää tämän perheen synttäreille. Perheen esikoinen on oikea riiviö, joka kiusaa pienempiään minkä kerkee. Ja sen verran isompi, että älyää tehdä sen "salaa". Ja saa sitten omat serkkunsa asiaan mukaan. Meidän muksut jätetään aina leikeistä ulos eikä mies taas muista sitä kuinka tylsää siellä on sitten olla. Ajaa ensin 70 km, sitten olla perillä 10 minuuttia ja odottaa säällisen kohteliasta aikaa, jolloin voi lähteä. Lapset ovat odottaneet näkevänsä pikkuserkkunsa, mutta sitten homma menee kiusaamiseksi. Mua ei kiinnosta lähteä.

Toinen vielä pikkumaisempi syy on se, ettei tuo perhe IKINÄ osallistu meidän lasten synttäreille. 8 kertaa tähän mennessä kutsuttu, koskaan ei ole tultu. Miksi hitossa minä menen ja ostan lahjoja heidän lapsilleen ja muistetaan heitä mutta päinvastoin ei mitään? En keksi mitään syytä, tyypit eivät olle mulle mitään sukua enkä edes pidä heistä. Ja nyt mies vinkuu, että on kohteliasta mennä. Kun mua ei kiinnosta olla kohtelias epämiellyttäville ja epäkohteliaille ihmisille. Ja jos me sinne mentäisiin, niin sitten mies taas kotimatkalla kiukuttelisi, että miksi ihmeessä me mentiin, päivä meni tyystin pilalle. Appivanhemmat tänään kyselivät jo,ollaanko menossa, heille ilmoitin jo oman kantani.

Yhteistyössä