Lastenhoitaja Vantaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typy791
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

typy791

Uusi jäsen
13.09.2006
1
0
1
Olen hoitovapaalla kahden lapsemme kanssa kotona. Pojat iältään 3v ja 9kk. Töissä käyn "keikkailemassa" ja etsimmekin lapsillemme kotiin hoitajaa minun työ illoikseni. Käyn n. 1-2 arki-iltana töissä, joilloin tarvitsisimme apua hoitojärjestylyissä. Työaika olisi hoitajalla n. 2,5-4h riippuen mitä sovitaan. Mieheni on itse iltaisin klo 16.30 jälkeen kotona hoitamassa lapsia. Lisäksi toisinaan voisi olla pieni hengähdystauko lapsista paikallaan, kun noi sukulaiset yms. asuvat kaukana eikä niistä ole paljoa apuja hoitamiseen.
Tiedän melko tarkasti jo ennakkoon tulevat arkityöni aina kuukautta aikaisemmin, eli todennäköisesti mitään nopeita hälyytyksiä hoitajalle ei tulisi meille lasten vahdiksi.

Jos sinulle pieni lisäansio olisi tervetullutta ja haluat olla lasten parissa olet etsimmämme henkilö. Toki kokemus lapsista olisi myös kiva plussa.
Jos kiinnostusta löytyy, niin ota yhteyttä joko sähköpostitse(tpulliainen@jippii.fi) tai puh. 040-8473485, niin jutellaan lisää. Asumme Hakunilassa.

Tiina

Ehdotan, että otat yhteyttä MLL- hoitajavälitykseen! Sen kautta tulevat hoitajat ovat käyneet sopivuuseulan eli ovat päteviä ja luotettavia. Lisäksi hoitajat ovat vakuutettuja ja muutenkin on hyvä, jos takana on isompi taho.
Sen kautta saat myös toisen hoitajan, mikäli alkujaan sovittu hoitaja on esim. sairastunut. Tätä kautta voit mahdollistaa myös vaikka kahden hoitajan työllistämisen. Tuntihinta on minimaalinen työn vastuullisuuteen nähden.

Itse toimin nuorempana MLL- hoitajana useita vuosia ja minulla oli joitakin vakiperheitä. Lapset kasvoivat, mutta hoitaja pysyi pitkään. MLL- hoitajana ehdin hoitaa kaikkiaan hieman yli 6o lasta, myös pieniä vauvoja.

Hoitajavälityksen yhteystiedot löydät www. mll.fi - sivustosta.

Korjaus: Tilanne MLL:ssä olikin näköjään muuttunut eli hoitajan vakuutuksen järjestää työnantaja eli perhe. Silti systeemi on toimiva. Kannattaa kokeilla, etenkin, kun sinulla on etukäteen suunnilleen tiedossa hoitoajat vuoden sisällä.

Yhteistyössä