Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja itku tuli:Mun sydän särky kun luin AP.n kirjoituksen...Etenkin kohdan lapsen unnuttamisesta...Olen kerran nähnyt ohjelman missä oli pätkä tuota unnutamista,aivan hirveää...Ajatelkaa kuinka paha olo on lapsen sisällä.En IKINÄ miettisi kahta kertaa ,että olenko antanut kaverilleni lisää aikaa järjestä asiat kuntoon vai tekisinkö ilmoituksen HETI...Aivan uskomatonta,tee kiltti AP heti jotain ,että lapset saisi mahdollisuuden oikeaan,normaaliin elämään!!!
Mulle tuli kans aivan sairaan paha mieli lasten puolesta. "Isä" kuristaa 3-vuotiasta, ei helvetti![]()
Mutta on myös pakko sanoa vaikka ilkeää onkin, että nyt otat ap sen järjen käteen saman tien ja soitat LAPSILLE apua. Mun mielestä sä olet melkein osasyyllinen jo, kun et hoida velvollisuuttasi ilmoittaa. Mä en vois antaa lasten olla tuollaisessa paikassa. Ensiksi hakisin äidin ja lapset omaan kotiin, en jättäisi tuollaisen hirviön luokse.
Veit kyllä ihan jalat suusta. Täysi peesi siis tähän.
Minkäänmaailman tekosyyt ei kyllä nyt auta viivyttelemään enää soittoa lastensuojeluviranomaisille. Mä en kyllä pystyisi öitäni nukkumaan kun tietäsin että pienet on tollasen hirviön armoilla. :'(