lastenvaateblogit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Ihmettelen vain, kun olen lukenut netistä joidenkin lastenvaateshoppailijaäitien blogeja, että miten niillä on varaa ostaa niin kamalan paljon kamalan kalliita vaatteita lapsille? Kun suurin osa on kotiäiteinä ja kaapit täynnä merkkivaatteita, tosi kalliita ulkovaatteita ja kenkiä ja kotikin on uusi iso omakotitalo ja sisustus kuin jostakin lehdestä. Ja myös ruokaan laitetaan rahaa älyttömästi sekä omaan pukeutumiseen. Matkustellaan ja käytetään rahaa normi ihmistä enemmän. Kai niiden miehet on sitten niin isopalkkaisia, kun rahaa tuntuu olevan.

Mutta miten ällöttävää on sitten esitellä sitä kaikkea muille, mitä ostin tänään, mitä tein, mitä syötiin. "Ihanaa kun löysin juuri sen välikausipuvun tytölle mitä etsinkin, ei tarvitse tyytyä mihinkään vähemmän ihanaan vaan sain juuri tuon, se on niiiiin ihanan täydellinen...." "meille kotiutui tänään tällainen vaatepaketti...."

Mitä ajatuksia nää muissa herättää?????

Mä rakastan lastenvaateblogeja! Itselläni ei ole blogia, mutta kovasti tykkään lastenvaatteista! Blogeista saa kivoja ja hyödyllisiä vinkkejä omiinkin lastenvaatehankintoihin:) Ja mun mielestä ei ole yhtään ällöttävää se, kun kerrotaan, mitä on milloinkin hankkinut lapsilleen (toiset saa siitä vinkkejä ja on mukava lukea, mitä ihanuuksia toiset ovat löytäneet).

Lastenvaatteet on joidenkin (minunkin) harrastus ja ehkä sitten tinkii jostain muusta, että rahat riittää ihaniin lastenvaatehankintoihin. Harrastus harrastusten joukossa:)

Itekkin pidän blogia, jossa jos jonkinnäköistä asiaa, välillä kyllä ikäviäkin asioita, mutta pääasiassa kirjoitan iloisista mukavista asioista, itselleni tuo blogin pito terapiaa. Jos joku ei tykkää tyylistäni tai tavastani sitä pitää, on parempi ettei vieraile toista kertaa, samoin jos ite en tykkää jostain päivän asu blogista en siellä käy, yksinkertaista. Jos joku ostaa jatkuvasti vaatteita, niin sitten ostaa, minua ei kiinnosta, enkä sellaisissa blogeissa vieraile. Eli jokainen taplaa tyylillään ja siinä se. Tee sinä oma blogi juuri sellainen mikä on sinusta hyvä =) :flower: :flower:

maailma on tännä blogeja jossa kerrotaan mitä on tehty. Ei ne eroa noista mitenkään.

Miten pitäisi elää jos on varaa? Samalla tavalla kuin vähävaraisin opiskelija? Vai onko ongelma että joku kertoo kulutustaan julki. Onko ongelma lastenvaatteet vai sama asia jos joku kertoo purjehdusharrastuksesta tai matkustelusta?

Ei herätä ainakaan kateutta, joskus niistä bongaa hyviä alevinkkejä yms. Sellainen ajatus kyllä tulee mieleen, että taitaa olla jonkinlaista jatkumoa lapsuusajan nukke- ja barbieleikeille tuo lastenvaateharrastus. Kun tuntuu olevan enemmänkin meidän naisten juttu, meidän mies ei ainakaan välitä yhtään mitkä vaatteet päällä lapsi kulkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Blogien seuraaja:
Mä rakastan lastenvaateblogeja! Itselläni ei ole blogia, mutta kovasti tykkään lastenvaatteista! Blogeista saa kivoja ja hyödyllisiä vinkkejä omiinkin lastenvaatehankintoihin:) Ja mun mielestä ei ole yhtään ällöttävää se, kun kerrotaan, mitä on milloinkin hankkinut lapsilleen (toiset saa siitä vinkkejä ja on mukava lukea, mitä ihanuuksia toiset ovat löytäneet).

Lastenvaatteet on joidenkin (minunkin) harrastus ja ehkä sitten tinkii jostain muusta, että rahat riittää ihaniin lastenvaatehankintoihin. Harrastus harrastusten joukossa:)

Saa niistä tosiaan kivoja vinkkejä. Mutta tosissaan saa tinkiä jotain muusta jos laittaa useita satasia kuussa lasten vaatteisiin. Ja mistä rahat, jos on kotiäiti?

Alkuperäinen kirjoittaja Blogien seuraaja:

Sama täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Sellainen ajatus kyllä tulee mieleen, että taitaa olla jonkinlaista jatkumoa lapsuusajan nukke- ja barbieleikeille tuo lastenvaateharrastus. Kun tuntuu olevan enemmänkin meidän naisten juttu, meidän mies ei ainakaan välitä yhtään mitkä vaatteet päällä lapsi kulkee.

Mies suunnilleen suuttu kun heivasin äitiyspakkauksesta mun mielestä rumat vaatteet pois joita en halua vauvan päälle laittaa. Vaatteet on hurjan kiinnostavia, oman ylipainon vuoksi ei nyt just omat vaatteet kiinnosta. Mutta odotan innolla kun pääsee pukemaan omaa lasta :) Ehkä se on jatkumoa nukkeleikeille, mutta ihan mielenkiintoinen harrastus nuo lastenvaatteet :)

tykkään lukea, mutta vielä en ole löytänyt sellaista blogia, mitä kävisin säännöllisesti lukemassa. syy: kaikki tähän mennessä luetut blogit ovat pienten (max 6-v) lasten äitejä. yleensä hänellä on vauva ja vauvalle on ostettu kolmen tulevan kauden vaatteet jo odottamaan.

Onkohan sellaisia kouluikäisten lasten äitien vaateblogeja? ne olis itselle ajankohtaisempia. vai tyydynkö selaamaan hm:n sivuja.

Yhteistyössä