lastenvaatteiden myymisestä ( ei ole myynti-ilmoitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huutiksesta saat hyvistä paremman hinnan ja ei ole itselle kuluja, toisaalta taas "huonommista" eli ei merkkivaatteista kukaan ei mitään maksa postikulujen lisäksi.
Huutiksessa jos on paljon huudossa niin ravaamista postiin ja pankkitilin tarkastusta riittä, toisaalta ei kukaan sulta mitään varastakkaan
Mulla oli just 4 viikkoa paikka ja myyntiä tuli noin 300e siitä miinus paikka maksu 85e joten jäi siitä vähän ja enemmän vaivaa olisi ollut kuvaamisessa ja virheiden kartoituksessa huutikseen.
Mä myyn molemmissa ns käyttövaatteet hyllykirppiksellä ja sitten merkki/ parempikuntoiset huutiksessa

Mä en jaksa raahat kirppikselle tavaroita ja sit taas pois niitä mitkä ei oo menny kaupaksi... Täällä päin myös paikkavuokrat on aika melleviä (halvimmatkin reilusti yli 20e) niin pitäis olla jo paljon myytävää että sais edes omansa pois.
Huutiksessa on myös hyvä kun voi laittaa paketteina vaatteet myyntiin niin saa helpommin kaupaksi ja kaappeihin tilaa =)
Huutiksen huonoja puolia on tietty hupihuutelijat ja postitusrumba, mutta kyllä vaaka kallistuu silti huutiksen puoleen mun mielestä!

Huutis:
+ ei hävikkiä (varastetut, kadotetut)
+ ei tarvitse ravata siivoamassa pöytää kuten kirpuilla
+ ei pöytävuokraa, voi pitää niin kauan myynnissä kun tahtoo
+ neuvottelvara hinnoissa myynnin jälkeen (voi laittaa vaikka kaupanpäällisiä tai alentaa hintaa jos joku mättää)

Itse myyty käyttövaatetta huutiksen kautta, ei merkkikamaa. Isoja paketteja siistiä vaatetta edullisiin hintoihin niin meni nopeasti!

(ja ei todellakaan joka nukkaa alettu kuvaamaan yksityiskohtaisesti, kun ei ole sikakalliista merkkikuteista kysymys niin pelkkä sanallinen toteamus riittää noin suurinpiirtein vaatteiden kunnosta, ja muutamia kuvia paketin sisällöstä)

Yhteistyössä