Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiesit ihan oikein kuka olen.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 20:19 marihoi79 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:26 Lyhyt niminen kirjoitti:Hienoja nimiä. Meillä on tytöt Tea Kristiina Emilia, Tiia Theresa Emilia ja Nea Juliaana Emilia. Poika on Niko Jani Juhani.![]()
![]()
![]()
![]()
Kivat ja hyvin yhteensopivat nimet.
Taidanpa tietää kuka olet.![]()
Olisin pistäny yv jos olis ollu mahis.
Tiesit ihan oikein kuka olen.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 20:19 marihoi79 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:26 Lyhyt niminen kirjoitti:Hienoja nimiä. Meillä on tytöt Tea Kristiina Emilia, Tiia Theresa Emilia ja Nea Juliaana Emilia. Poika on Niko Jani Juhani.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arvasit aivan oikein kuka olen. =)Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 20:19 marihoi79 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:26 Lyhyt niminen kirjoitti:Hienoja nimiä. Meillä on tytöt Tea Kristiina Emilia, Tiia Theresa Emilia ja Nea Juliaana Emilia. Poika on Niko Jani Juhani.![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 11:42 höh kirjoitti:Vanitas: Eiköhän me olla sun lasten nimet jo kuultu..
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 22:57 Pöh kirjoitti:Kauniit nimet on vanitaksen lapsilla, eipä minua ainakaan haittaa jos joku laittaa useamman kerran!!!
T. Moona Emilia Margaretan äiti