Latte haluaa esittää täysin vilpittömän, mutta tiukan kysymyksen koronarokotetuille mustille. Miettikää väh. 2x ennen kuin vastaatte, pliis 😉

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt heitän pallon sinulle: tutki.

Miksi?

Olin itse lukiossa, kun sain kyseisen rokotteen/sokeripalan. En muista siitä seuranneen mitään erityistä.

Kenties silloinkin heiteltiin ilmaan kaikenlaista, mutta onneksi ei ollut niin näkyvää, koska ei ollut nettiä.

Miksi?

Olin itse lukiossa, kun sain kyseisen rokotteen/sokeripalan. En muista siitä seuranneen mitään erityistä.

Kenties silloinkin heiteltiin ilmaan kaikenlaista, mutta onneksi ei ollut niin näkyvää, koska ei ollut nettiä.

EI se tullut kuuloonkaan. Silloin ihmiset olivat AITOISÄNMAALLISIA ja toimivat sen mukaan.

Nykyään jos tulis sota, niin rintamalla olis kaikenmaailman individuaalia toisinajattelijaa ja sotimisesta ei tulis mitään. Individualismille on paikkansa, mutta tosi tilanteessa siitä pitää joustaa.

Sanoisin, että Latte on täysi vatipää, mutta se ei olisi kohteliasta. Siksi en sano niin.

Ehkä sinulle tosiaan tarvitsee selittää, että Ap vertauksen avulla esitti, että koronarokote on huono vs. Poliorokote.

Toki me kaikki voimme huomata että Koronarokote on huono.
Mikään rokote ei koskaan ole aiheuttanut yhtä paljon haittavaikutuksia.
Rokotteen otettuasi voit edelleen levittää tautia ja myös sairastua koronaan, jopa tähän vaikeaan tautimuotoon.

:D

EI se tullut kuuloonkaan. Silloin ihmiset olivat AITOISÄNMAALLISIA ja toimivat sen mukaan.

Nykyään jos tulis sota, niin rintamalla olis kaikenmaailman individuaalia toisinajattelijaa ja sotimisesta ei tulis mitään. Individualismille on paikkansa, mutta tosi tilanteessa siitä pitää joustaa.

Sanoisin, että Latte on täysi vatipää, mutta se ei olisi kohteliasta. Siksi en sano niin.

No ei kai se nyt mitään isänmaallisuutta varsinaisesti ollut vaan yhteistä vastuunkantoa omasta ja muiden terveydestä.

Sanoit jo
maailmalta löytynee kymmeniätuhansia vatipäälääkäreitä mielestäsi jotka jyrkästi tuomitsee rokotteiden antamisen ja tietävät niiden suoranaisista vaaroista

helpottaako yhtään kun kaikki kriittiset pitää teitä huolestuttavina, aivopestyinä/kritiikittöminä vatipäinä?

No esim. rokotteissa käytetään muun muassa ns. kuollutta (inaktivoitu) virusta. Elävän viruksen saatat saada esim. oven kahvasta tai kun joku pärskäisee sua naamaan. Tai aikoinaan Polion ehkäisyyn sokeripalassa, jossa elävää virusta.

Kirjoitin muuten Poliorokotteen historiasta toisessa ketjussa joku aika sitten. Eipä siinäkään mennyt aikoinaan kaikki ns. putkeen.

Eli luuletko, että koronarokotteissa on elävää tartuttavaa virusta?

Mä veikkaan, että L-henkilöä (saatte arvata, kumpi vai molemmat) vaivaa lähestyvä keski-iän kriisi ja jopa kuolemanpelko.

Näin reilusti jo keski-ikäisenä kerron: se menee kyllä ohi ja kannattaa keskittyä niihin mukaviin asioihin elämässä eikä nähdä mörköjä siellä, missä niitä ei ole.

Miksi?

Ja taas tahallaan haluttiin käsittää väärin.

Nyt täytyy sanoa, että kun lukee ketjuja niin keskustelu täällä on mennyt ihan lällättelyksi ja tahallaan väärinymmärtämiseksi.
Tämä on se uusi trendi (tuttua silakoiden ja wokelaisten piirissä) jossa halutaan tahallaan torpata keskustelu.

Nyt tästä sinun vastauksestasi huokuu, että olisin jotenkin Poliorokotusta vastaan. No en tietenkään ole, päin vastoin. Poliorokote on erittäin hyvä ja tehokas.

Poliorokotusten historialla, mitä olisin sinun olettanut tutkivan koska olit siitä äsken kiinnostunut, tarkoitin tietenkin tätä kun historiassa katsottiin Poliorokotteen olevan liian heikko ja rokotetta haluttiin vahventaa, tällöin kymmeniä tuhansia lapsia sai polion tai kuoli rokotteeseen. Aikansa vei ennen kuin balanssi löytyi, mutta nykypäivänähän Poliorokotteet ovat ihan huipputurvallisia ja erittäin tehokkaita.

On ikävä käydä keskustelua kun osa ei edes halua keskustella. He haluavat vain lytätä ja tehdä salaliittohörhön kaikista jotka tuovat esiin asioita kuplan ulkopuolelta.

Ap provosoi ja ymmärrän, että sellaiseen ei välttämättä vastaa asiallisesti, mutta onhan täällä muita joiden kanssa voi keskustella ihan normaalisti!

@Latimeria voisit olla asiallisempi!
Mun mielestä rokotettujen halveeraus on ihan yhtä tyhmää kuin rokottamattomien halveeraus!

Yritetäänkö kaikki olla aiheuttamatta vastakkainasettelua? Mun mielestä se olis hedelmällinen tavoite?💪

Jokaisella peiliin katsomisen paikka, minä katson nyt ekana!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
mrna rokotteita on kehitetty 90- luvulta asti. Eli noin 30 vuotta. .
Mutta tätä ko. rokotetta ei ole testattu riittävästi ihmisillä, paitsi nyt.
Sarsiinkaan ei ole vielä toimivaa rokotetta…

Ajan kuluessa varmasti löytyy rokote mikä tehoaa, eli estää levittämisen ja sairastumisen.👍 Voimme varmasti olla yhtä mieltä siitä, että haluamme toimivamman rokotteen!
Sitä odotellessa.

Tällä nykyisellä rokotteella mennään nyt koska muuta ei ole. Tai onhan niitä muitakin, mutta markkinat ovat vetäneet tilanteen nyt tällaiseksi.

Ja taas tahallaan haluttiin käsittää väärin.

Nyt täytyy sanoa, että kun lukee ketjua niin keskustelu täällä on mennyt ihan lällättelyksi ja tahallaan väärinymmärtämiseksi.

Poliorokotusten historialla, mitä olisin sinun olettanut etsivän koska olit siitä äsken kiinnostunut, tarkoitin tietenkin tätä kun historiassa katsottiin Poliorokotteen olevan liian heikko ja rokotetta haluttiin vahventaa, tällöin kymmeniä tuhansia lapsia sai polion tai kuoli rokotteeseen. Aikansa vei ennen kuin balanssi löytyi, mutta nykypäivänähän Poliorokotteet ovat ihan huipputurvallisia ja erittäin tehokkaita.

On ikävä käydä keskustelua kun osa ei edes halua keskustella. He haluavat vain lytätä ja tehdä salaliittohörhön kaikista jotka tuovat esiin asioita kuplan ulkopuolelta.

Yritetäänkö kaikki olla aiheuttamatta vastakkainasettelua? Mun mielestä se olis hedelmällinen tavoite?

Mistäs minä voin tietää, mitä tarkoitit, kun kehotit tutkimaan itse.

Kerroin vain oman aikani kokemuksesta. Ei siitä tarvitse hermostua.

Loppukommentteihisi voisin todeta ihan samaa sinulle. Täällä on tuotu esiin ties montako kertaa faktoja koronasta ja rokotteesta, mutta ei kun länttäät taas uuden artikkelin ja linkin ja hymiöt perään. Et keskustele, etkä ehkä edes lue niitä faktoja, joita esitetään.

Joten ihan turha syytellä muita siitä, ettei keskustella.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ajan kuluessa varmasti löytyy rokote mikä tehoaa, eli estää levittämisen ja sairastumisen. Voimme varmasti olla yhtä mieltä siitä, että haluamme toimivamman rokotteen!
Sitä odotellessa.

Tällä nykyisellä rokotteella mennään nyt koska muuta ei ole. Tai onhan niitä muitakin, mutta markkinat ovat vetäneet tilanteen nyt tällaiseks

Ja vielä, jälleen kerran tästä, virus on mutatoitunut jo monesti, siksi alkuperäinen ei mitenkään voinut olla niin tehokas uusiin variaatioihin. Sitä varten influenssaakin vastaan kehitetään joka vuosi uutta rokotetta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mutta tätä ko. rokotetta ei ole testattu riittävästi ihmisillä, paitsi nyt.
Sarsiinkaan ei ole vielä toimivaa rokotetta…

Ajan kuluessa varmasti löytyy rokote mikä tehoaa, eli estää levittämisen ja sairastumisen. Voimme varmasti olla yhtä mieltä siitä, että haluamme toimivamman rokotteen!
Sitä odotellessa.

Tällä nykyisellä rokotteella mennään nyt koska muuta ei ole. Tai onhan niitä muitakin, mutta markkinat ovat vetäneet tilanteen nyt tällaiseksi.

Kannatta perehtyä mRNA rokotteen toimintamekanismiin ja siihen, miksi se on muokattavissa nopealla aikavälillä.
Nykyinen rokote on varmasti paras, mitä tällä hetkellä on tarjolla. On myös selvää, että kehitystyö jatkuu, kuten kaikkien rokotteiden kanssa ja niitä muunnellaan ajan saatossa.

(ja siis koronarokotetta on testattu ihmisiin enemmän kuin mitään muuta rokotetta ikinä. Myös kehitysvaihessa tutkimukseen osallistuneiden otanta oli suurin ikinä)

Mä veikkaan, että L-henkilöä (saatte arvata, kumpi vai molemmat) vaivaa lähestyvä keski-iän kriisi ja jopa kuolemanpelko.

Näin reilusti jo keski-ikäisenä kerron: se menee kyllä ohi ja kannattaa keskittyä niihin mukaviin asioihin elämässä eikä nähdä mörköjä siellä, missä niitä ei ole.
Kuolemanpelon saa tiedostavassa ihmisessä ensimmäisenä rokotteet kyllä aikaiseksi
oli sitten minkäikäinen tahansa kun kaivaa tietoja valhemedian puolelta (YLE, HS jne)

Kannatta perehtyä mRNA rokotteen toimintamekanismiin ja siihen, miksi se on muokattavissa nopealla aikavälillä.
Nykyinen rokote on varmasti paras, mitä tällä hetkellä on tarjolla. On myös selvää, että kehitystyö jatkuu, kuten kaikkien rokotteiden kanssa ja niitä muunnellaan ajan saatossa.

(ja siis koronarokotetta on testattu ihmisiin enemmän kuin mitään muuta rokotetta ikinä. Myös kehitysvaihessa tutkimukseen osallistuneiden otanta oli suurin ikinä)

👍

Yhteistyössä