Lauantai-illan kunniaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Nyt kyllä välillä kaipailisi tänne palstalle jotain kevyttä keskustelua. Siis huumorimielessä,ei mitään tylsää. Vaikka ihan näin lauantai-illan kunniaksi, höpistään kerrankin jostain eikä aina naljailla toisillemme, peesaako kukaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:40 elokuu19 kirjoitti:
Mä voin peesata,mistäs keskusteltais?

nii,noin pitkälle mä en muuten edes ajatellut :whistle: alkoi vaan ärsyttää noi ketjut missä tulee heti riita aikaiseksi, niin ajattelin välillä tälläistä positiivisuusketjua yrittää saada aikaiseksi..hmm...mitäs positiivista tänää on sattunut?*aloittaa keskustelun vaikka näin*

Sama ärsyttää tääläkin,kun mistään ei voi puhua niin ku aikuiset ihimiset=)

Jotain positiivista siiis...ootas hetki täytyy miettiä..

no, aamulla ainakin oli tosi hienoa katella nurmikolla loikkivaa rusakon poikasta,joka on nyt joka aamu ollut meidän vieraana=)Tyhmää varmaan sun mielestä,mutta pienestä ne ilotkin on revittävä!<br><br>

mä heitin tänään talviturkin järveen, kävin kaksi kertaa järvessä, uin oikein kunnolla ja sit saunaan lämmittelemään... viimeks ku kävin mökillä n. kk sitten oli vielä jäät, niin ei päässyt uimaan... kun piti kuupalla heittää vettä niskaan rantavedessä... oli sen verran sulaa, että pääs jalottelemaan veteen... :D :whistle:

Positiivisia asioita.. hmm heti tuli mieleen että...

Nukuin viimeyönä maailman parasta unta uudessa Unikulman sängyssä ja aah en malta odottaa enää nukkumaan menoa....zzz

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:49 jotain positiivista kirjoitti:
mä heitin tänään talviturkin järveen, kävin kaksi kertaa järvessä, uin oikein kunnolla ja sit saunaan lämmittelemään... viimeks ku kävin mökillä n. kk sitten oli vielä jäät, niin ei päässyt uimaan... kun piti kuupalla heittää vettä niskaan rantavedessä... oli sen verran sulaa, että pääs jalottelemaan veteen... :D :whistle:

Mua ei sai kirveelläkään uimaan kylymään vetehen näillä säillä.Hyvä kun toppatakilla edes pärjää pihalla,jos sitten uimaan pitäis ni pystyyn jäätysin=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:52 elokuu19 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:49 jotain positiivista kirjoitti:

Mua ei sai kirveelläkään uimaan kylymään vetehen näillä säillä.Hyvä kun toppatakilla edes pärjää pihalla,jos sitten uimaan pitäis ni pystyyn jäätysin=)

ei se niin hirveää ole, se olotila kun tulee vedestä on aivan mahtava fiilis... kerran se kirpasee, suosittelen lämpimästi... ;)

Yhteistyössä