Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:40 elokuu19 kirjoitti:Mä voin peesata,mistäs keskusteltais?
Hieno kuva sun profiilissa. =)Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:40 elokuu19 kirjoitti:Mä voin peesata,mistäs keskusteltais?
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:49 jotain positiivista kirjoitti:mä heitin tänään talviturkin järveen, kävin kaksi kertaa järvessä, uin oikein kunnolla ja sit saunaan lämmittelemään... viimeks ku kävin mökillä n. kk sitten oli vielä jäät, niin ei päässyt uimaan... kun piti kuupalla heittää vettä niskaan rantavedessä... oli sen verran sulaa, että pääs jalottelemaan veteen...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:52 elokuu19 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:49 jotain positiivista kirjoitti:mä heitin tänään talviturkin järveen, kävin kaksi kertaa järvessä, uin oikein kunnolla ja sit saunaan lämmittelemään... viimeks ku kävin mökillä n. kk sitten oli vielä jäät, niin ei päässyt uimaan... kun piti kuupalla heittää vettä niskaan rantavedessä... oli sen verran sulaa, että pääs jalottelemaan veteen...![]()
![]()
Mua ei sai kirveelläkään uimaan kylymään vetehen näillä säillä.Hyvä kun toppatakilla edes pärjää pihalla,jos sitten uimaan pitäis ni pystyyn jäätysin=)