Lauantai-illan kuvaketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sirkalla on todella kauniit kasvonpiirteet, mutta farkut saisivat olla istuvammat mielestäni. Toisaalta vartalon alaosa tuntuu suhteettoman suurelta yläosaan verrattuna, melkein voisi ajatella, että se on photoshopattu jostakin miehen kuvasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5136028.jpg

Tässä tää joka sai murska arvostelut ja jossa näytän nelikymppiseltä :D Niin ja tuo söpömpi on mun nelikuinen poitsu :heart:

sä olet klassisen kaunis, tyyliin edesmennyt Kellyn Grace :) Näytät n 27v mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja trespasser:
Laita Turkilmas kuva siitä teidän talosta, vai onko ollut jo jossain ketjussa :wave:

Tältä näyttää tällä hetkellä :)

1256248102_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

1256248375_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

1255624241_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:

Tässä tää joka sai murska arvostelut ja jossa näytän nelikymppiseltä :D Niin ja tuo söpömpi on mun nelikuinen poitsu :heart:

sä olet klassisen kaunis, tyyliin edesmennyt Kellyn Grace :) Näytät n 27v mun mielestä.

se joka sanoi sun näyttävän nelikymppiseltä on totisesti silmälasien tarpeessa, mä sanoisin ettet voi olla paljonkaan päälle kahdenkymmenen

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

se joka sanoi sun näyttävän nelikymppiseltä on totisesti silmälasien tarpeessa, mä sanoisin ettet voi olla paljonkaan päälle kahdenkymmenen

Niin ei siinä muuten mitään, mutta kun useempi arvioi silleen ja mä oon 19... Tiijän että näytän pikkasen vanhemmalta eikä se mua haittaa kuitenkin 20 vuotta vanhemmalta niin se on jo huolestuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

Niin ei siinä muuten mitään, mutta kun useempi arvioi silleen ja mä oon 19... Tiijän että näytän pikkasen vanhemmalta eikä se mua haittaa kuitenkin 20 vuotta vanhemmalta niin se on jo huolestuttavaa.

no en ihan hirveästi erehtynyt veikkasin sun olevan 21...
mutta mitä tulee tohon mitä täällä sanotaan, etenkin silloin kun joku harmaana huuteleva, tietysti laittamatta omaa kuvaansa näytille, sanoo jotain noin päivänselvää potaskaa, niin sen voi jättää omaan arvoonsa siis kukaan vähääkään näköaistia omaava ei ikinä OIKEASTI luulisi sua nelikymppiseksi

Alkuperäinen kirjoittaja Hes:
Sirkalla on todella kauniit kasvonpiirteet, mutta farkut saisivat olla istuvammat mielestäni. Toisaalta vartalon alaosa tuntuu suhteettoman suurelta yläosaan verrattuna, melkein voisi ajatella, että se on photoshopattu jostakin miehen kuvasta :D

No toi kuva on kyllä aika outo. Mulla on kyllä ehkä kokooni verrattua leveähkö lantio, mutta mulla on myös aika leveät hartiat, jotka on tossa sivuttain. Joten kummalliseltahan tuo oikeasti näyttää, minunkin mielestäni. Hassulta. :laugh: Photoshoppia en käyttäisi tehdäkseni itsestäni hassun näköistä. ;)
Laitoin tuon kuvan, kun minusta minun poika on siinä niin jotenkin... Itsensä oloinen, kävellessään. :heart:

Ihana koti Turkilmas tulossa teille, näyttääkin jo ihan talolta :D
Toisin meillä, muutama lauta pystyssä :snotty: Nooh, ens viikolla pitäis tulla vähän näkyvämpää :)

Yhteistyössä