Legendaarinen LAUANTAIPINO, mitä lasissa, lautasella ja mitkä illan suunnitelmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lucy"

Vieras
Aloitanpa jo tähän aikaan päivästä...

Täällä lasissa mansikkamehua, "lautasella" sipsiä ja dippiä :P

Illalla pizzaa, coca-colaa, sekä olutta periaatteella all you can drink :D

Olen täällä huomiseen asti iiiiiiihan yksin, ja aion ottaa siitä kaiken irti. Pitkä ja harras suihku, päälle mukavat kotivaatteet, herkkuja, herkkuja, herkkuja, kalsarikänni, musiikkia... ;)

Mites muilla?

Pomelon jämät lautasella. Kohta mukissa kahvia ja sen kera Banoffee-kakkua. Illemmalla tehdään lasagnea ja salaattia, jälkkäriksi jäätelöä ja lasiin punkkua! :)

Kupissa kahvia, ei ole lautasta, ilta menee isäntää töistä odotellen ja jahka saapuu, on tiedossa elokuvan katsomista, hyvää syötävää ja ehkä lasillinen viiniä..

Eipä mitään mukissa, kohta vois kahvit keittää. Lautanenki on tyhjä :D
Meillä on miehen kanssa vapaailta. Kerranki päästäis lähtemään jonnekki röileemään yhdessä, mutta tämä paha äiti kävi jo torstaina nii kaipa sitten ollaan ihan kotona :D

mukissa kohta kahvia: illalla 2 kunnon tummaa olutta /henkilö+ punkku puoliksi, ruokana kanafilettä ja salaattia ja.. no menu vielä vähän auki.
- illaksi vielä ihania hedelmiä ja jäätelöä.

Lasissa OLI maitoa, lautasella on keksipino, illan suunnitelmat on mässätä hulluna sipsiä ja dippiä ja karkkia ja juua mahan täyveltä pepsi maxia ja sokerihumalassa sitte vietellä ukkokulta koko yön kestäviin petipippaloihin.

Miehen lasissa on vettä, lautasella keksimuruja niistä kekseistä jotka varastin siltä, illan suunnitelmat sillä on leikkoa lihoja ja kattoa elokuvaa ja varastaa multa sipsiä ja juua viskipaukku ja ajaa sisään uus sänky minun kans, kuulema.

Söin juuri euron juustohampurilaisen =) ja join punaista jaffaa. Ehkä pulkkailua pojan kanssa vähän myöhemmin, ja illalla joku leffa, ja herkuttelua nachoksilla ja salsadipillä, yhden mansikka-lime-sidukankin voisi lipittää. =)

Lasissa (motissa) kuumaa teetä, lautasta ei ole..

Koko sakki (mä, mies ja kolme lasta) oksennustaudin kourissa, jos tästä päivästä selvitään hengissä niin illalla vois napostella sipsejä ja mennä aikaisin nukkumaan! Päivän, illan ja varmaan pitkälle ens viikonkin ohjelmaan kuuluu jatkuvaa pyykinpesua.. :kieh:

Tällä hetkellä menossa siivous. Parin tunnin päästä tulee pari ystävää, sitten leivotaan pizzaa, juodaan erilaisia viinejä ja syödään sipsejä. Tarkoitus pelailla erilaisia pelejä ja lähteä baariin jos vain jaksetaan.

Mukissa kahvia, lautasella OLI tuoretta kanelipullaa.

Illalla mä vaan rötväilen sohvalla, nautin olostani ja juon ison pullollisen Jaffaa. Tänään mä saan olla kotona ihan itekseni!

Yhteistyössä