Lehmä-testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja halitinttu:
Olipa kyllä viisas oikeesti, kyllä tajuan sen numerojutun mutta en sitä mistä halavatusta se tietää sit sen symbolin (mulle turha selittää - oon piiloblondi)

Täytyy lähtee tohon naapurinpellolle kyseleen sen lehmiltä numeroita, josko nuo olis yhtä viksuja...

no voi herra jee... ku niillä kaikilla luvuilla mitä voit saada vastaukseski on aina sama symboli, vaikka ne vaihtuisivatkin välillä. eli on aivan sama oletko saanut 9, 27, 18 minkä vaan (mitä mahdollista) niin se lehmä nakkaa sulle oikeen symbolin. eli joka testissä aina noilla luvuilla jotka on mahdollista saada on sama symboli. vaikka sitten kottikärryt. siinä pyydetään tuijottamaan sitä omaa lukua ja omaa symbolia niin et välttämättä kiinnitä huomiota että kaikilla 9 jaollisilla luvuilla on siellä samat kottikärryt tai kastelukannut tai omenat.
nim. aikoo saada kaikki ymmärtämään :D

Anteeks et jankkaan..Mä ymmärrän kyllä ton ysin kertotalujutun, ja että niillä on kaikissa sama symboli siinä lopussa kun on se taulukko. MUTTA!! Sehän väläyttää siihen ruudulle ennen sitä taulukkoa, heti laskemisen jälkeen sen mitä ajattelit. Ja siihenkin on useampia vaihtoehtoja, niin mistä se voi tietää mitä numeroa ajattelit mistä lähdit laskemaan. Te neuvojat ette nyt näemmä ymmärrä mitä kohtaa tässä nyt mietitään.

Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:
Anteeks et jankkaan..Mä ymmärrän kyllä ton ysin kertotalujutun, ja että niillä on kaikissa sama symboli siinä lopussa kun on se taulukko. MUTTA!! Sehän väläyttää siihen ruudulle ennen sitä taulukkoa, heti laskemisen jälkeen sen mitä ajattelit. Ja siihenkin on useampia vaihtoehtoja, niin mistä se voi tietää mitä numeroa ajattelit mistä lähdit laskemaan. Te neuvojat ette nyt näemmä ymmärrä mitä kohtaa tässä nyt mietitään.

1. Vastaukseksi on mahdollista saada ainoastaan yhdeksällä jaollinen luku.
2. Kaikilla yhdeksällä jaollisilla luvuilla on taulukossa sama symboli.
3. Symbolitaulukko ei ole joka kerta sama. Eli vaikka tekisit testin monta kertaa samalla luvulla, tulee lopussa vastaukseksi eri symboli.
4. Ennen taulukkoa tulee esimerkki. Se voi sattumalta olla sama kuin sinun ajattelemasi luku/symboli.
5. Siinä pitää valita kaksinumeroinen luku, joka on alle 50, suomeksi siis luku, joka on 10-49. Ei ole merkitystä, minkä luvun valitset. Luvuilla 10-19 vastaukseksi tulee 9. Luvuilla 20-29 vastaukseksi tulee 18. Luvuilla 30-39 => 27 ja luvut 40-49=> 36. Numeroilla 9,18,27 ja 36 on samassa taulukossa sama symboli. Tarkista vaikka. Kun teet testin uudelleen, luvun 18 symboli on mahdollisesti eri kuin aikaisemmalla kerralla, mutta se on kuitenkin sama kuin luvuilla 9, 27 ja 36 siinä samassa taulukossa.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:

Eipäs, mulla se ainakin heittää joka kerralla siihen väliin kuun, joka on usein eri symboli kuin se varsinainen.

Yhteistyössä