Lehtikauppiaat yms kyllästyttää :#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Miten se tapahtuu, et sais oman puhelinnumeron pois noista eniron sun muitten sivujen hakukoneista. Siis silleen, ettei sitä tarvis salaiseksi laittaa...ku ei sekään oo oikein hyvä vaihtoehto. Ei kukaan vastaa puhelimeen.

Hei anteeksi typeryyteni, mut miten se juttu käytännössä toimii :) oon siis ilmottanu numeroni sinne ja silleen mut mitään infoa ei oo esim sähköpostiin tullu ja sitä mä nyt vähän oottelin ku ei siinä niin kauhean selkeitä toimintaohjeita oo. Pitääkö mun vaan ottaa se tilinumero ja maksaa sinne se maksu, ja ootella et siellä päässä hoituu loput..?!

Hommaa se kielto tuolta : http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoituspalvelu/

Voit myös sanoa jokaiselle puhelinmyyjälle, että merkkaa sinne papereihinsa tiedon, että sulle ei saa niiden firmasta enää soittaa. Niillä on velvollisuus ottaa vastaa kielto myös niin.

Liittyäksesi syötä vasemmalla olevaan lomakkeeseen matkapuhelinnumerosi ja klikkaa ”Liity”. Saat liittymisestäsi vahvistuksen tekstiviestillä, johon vastaamalla ESTO liityt kannattajajäseneksi. Voit myös liittyä lähettämällä tekstiviestin ESTO numeroon 173322. STML ry lähettää paluuviesteissä käyttäjätunnuksen ja salasanan STML ry:n jäsensivuille. Voit myös maksaa jäsenmaksun verkkopankissasi. Kannattajajäsenyyden hinta on vain 6 € vuodessa.

Liityttyäsi voit kirjautua käyttäjätunnuksella ja salasanalla käyttäjäsivuille ja suorittaa tunnistautumisen suoramarkkinointikieltopalveluun pankkitunnuksillasi. Käyttäjäsivuilta voit määritellä ne yritykset, joilta haluat suoramarkkinoinnin kieltää sekä tehdä ilmiantoja suoramarkkinointikieltoa rikkovista yrityksistä.

Suoramarkkinointikiellon voit tehdä myös ilmaiseksi, jolloin sinun tulee itse ilmoittaa suoramarkkinointikiellosta jokaiseen haluamaasi suoramarkkinointiyritykseen erikseen. Lomakkeen saat osoitteesta: http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.html

Yhteistyössä