Lehtitilauslahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiukku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiukku"

Vieras
Kiukuttaa!! Mua ei noi lehtitilauslahjat kiinnosta mut poika näki et kun tilais seiskapäivää lehden niin sais radion siihen kaupan päälle. No poika meinas et voitas tilata niin et maksaa osan siitä muutaman kuukauden tilauksesta ja sit sais sen radion ja mun mielestä se oli ihan kiva sopimus. EN nyt niin tykkää lehdestä mut tuli se selattua aina läpi. No eipä sitten ole tilauslahjaa kuulunut ja kun laitoin asiakaspalveluun viestiä niin sanoivat et on lähetetty tilauslahjaksi kuuluva urheilukassi. Joo meille tuli kyllä joku kaamee urehilukassi ja en sen enempää katsonut mistä tuli ja nakkasin roskiin.

Vitsi kun mua niin harmittaa pojan puolesta tää homma :( Käykö useinkin niin ettei ne sit edes lähetä sitä tilaajalahjaa mitä on luvattu. Tein vielä netissä sen tilauksen jossa oli kuva ja kaikkee siitä radiosta ja muistan saaneeni vahvistuksen sähköpostiin ja siinäkin oli tilauslahjana radio, mut eipä oo sitäkään enää tallessa.. Saa nähdä mitä ne vastaa kun laitoin et pakkohan niiden on se oikee luvattu juttu antaa meille eikä mitään typeriä kasseja >:/ Ja joo joo oon pikkumainen ja typerä kun menin uskoon et se radio tulis.

Up Onko muilla kokemuksia? Pitänee sit vääntää ja tapella asiasta. Mun mielestä tää on ihan periaate asia et luvataan kalliimpi lahja ja sit tilalle tulee joku kahden euron kuitukangas urheilukassi niin kyllä mua nyppii :/

Yhteistyössä