LEIJONILLE KULTAA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vaan mielenkiinnosta, kun en itse seuraa jääkiekkoa, niin mikä tässä nyt on niin tärkeää? Miksi suomalaiset herää aamuvarhaisella katsomaan, kun toiset urheilee? Yuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, että nyt nuo voitti ja nuo hävisi? En halua dissata muiden hyvää fiilistä. Saatte olla iloisia, jos siltä tuntuu, en vain aidosti ymmärrä, että mikä siinä on niin hienoa, että SUOMI voitti.
No nykyään olen vielä kovemmin innoissani kun omat voittaa, koska seuraan miten nämä nykyiset junnut leivotaan kasvaa ja kehittyy - osa jopa tuleviksi tähdiksi. Oma poikakin pelaa lätkää.
Se into ja kasvu - voi härregyy! Ajatella, että meidän pikku maasta, 5,5 miltsin kansasta, sikiää/leivotaan näin taitavia kiekonpelaajia!
Meillä on kyllä paketti paremmin kasassa kuin monella muulla maalla!💪

Nyt on kasvamassa todella kovaa materiaalia!
Pääsin seurailemaan vuodenvaihteen korvilla muun muassa U16 (-06) tuttujenkin poikien harjoitusmaaotteluita:

Saksa hakattiin 9–0, 5–0 ja 9–0.
Ruotsi hakattiin 4-2, 8-3 ja 7-0.
Muita pelejä ei pelattu koska korona.

Vahvaa!💪

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja 9MM
Se on se isänmaallisuuden ripe, mikä vielä on meissä jäljellä.
Näin: osa ihmisistä edelleen pitää omia tärkeämpänä!❤️
Tämähän on täysin luonnollista, mutta valitettavasti luonnottomuutta syötetään meille nykyään vähän joka tuutista!

No nykyään olen vielä kovemmin innoissani kun omat voittaa, koska seuraan miten nämä nykyiset junnut leivotaan kasvaa ja kehittyy - osa jopa tuleviksi tähdiksi. Oma poikakin pelaa lätkää.
Se into ja kasvu - voi härregyy! Ajatella, että meidän pikku maasta, 5,5 miltsin kansasta, sikiää/leivotaan näin taitavia kiekonpelaajia!
Meillä on kyllä paketti paremmin kasassa kuin monella muulla maalla!

Pääsin seurailemaan vuodenvaihteen korvilla muun muassa U16 (-06) tuttujenkin poikien harjoitusmaaotteluita:

Vahvaa!
Hienoooo ja voi hitto kuin ylpee jengistä. Mähän jo huusin jaloselle potkui huonon slovakia pelin tiimellyksessä. Mut nyt oli kyl se jengi jonka pelistä tykkään. Mut meijän ei pidä ylpistyy ja taantua siihen et kaikki on hyvin. tai käy kylmät vaan jatkaa hyvällä tiellä koko ajan kehittyen ettei tuu se liika tyytyväisyys se tappaa sen halun kehittyä. Mä oon ylpee kuinka hieno jääkiekko äiti oot ja hengität peliä jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Meillä on kyllä paketti paremmin kasassa kuin monella muulla maalla!

Vahvaa!

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ymmärrän tämän roolimallina nuorille -aspektin. Toivotaan, että taas hiihtomitalien ansiosta nuoriso innostuu hiihtämään. Ja koska nämä kiekkoilijat ja hiihtäjät tosiaan ovat nuorisolle esikuvia, niin toivottavasti osaavat tällä kertaa käyttäytyä eivätkä kaatuile kännissä punaisella matolla.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ymmärrän tämän roolimallina nuorille -aspektin. Toivotaan, että taas hiihtomitalien ansiosta nuoriso innostuu hiihtämään. Ja koska nämä kiekkoilijat ja hiihtäjät tosiaan ovat nuorisolle esikuvia, niin toivottavasti osaavat tällä kertaa käyttäytyä eivätkä kaatuile kännissä punaisella matolla.
Juu, toivotaan että ilmeveivit jäävät jäille.👍

Mikä juttu se muuten on et valmentajille ei jaeta lätkässä mitaleita? vai tarkoittaisiko se myös esim halfpipen valmentajalle myös mitalia? Mun mielestä voisi tehdä niin et joukkoe urheilussa voisi jakaa myös valmentajille olymppia mitalit

• Haha
Mikä juttu se muuten on et valmentajille ei jaeta lätkässä mitaleita? vai tarkoittaisiko se myös esim halfpipen valmentajalle myös mitalia? Mun mielestä voisi tehdä niin et joukkoe urheilussa voisi jakaa myös valmentajille olymppia mitalit
Olympialaisissa palkitaan vain urheilijat kovasta suorituksesta jossa mitataan koko ura. Paljon on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneliä. Olympia kisoissa valmentava ei ole välttämättä (eikä usein olekaan) ollut mukana näissä ponnisteluissa.

• Haha
Olympialaisissa palkitaan vain urheilijat kovasta suorituksesta jossa mitataan koko ura. Paljon on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneliä. Olympia kisoissa valmentava ei ole välttämättä (eikä usein olekaan) ollut mukana näissä ponnisteluissa.
nojoo mut oishan suomen valmmenustiimikin ansainnut kultaa. nehän ne voittavat pelaajat valitsi jotka toi kullan ni on silläkin merkitys?

Hittto 36 vuotta mä odotin et saadaan tää. Hitto ei voinnut enään aamulla kunnolla karjua kun naapurit narisee isännöitsijälle. Otitko snapsit suomelle? ja hienosti niskanen sai pronssia 8 mitalia suomelle kova saavutus
Mulla meni ääni, onneksi kesti viime metreille kuitenkin.

Juu, ollaan juhlitti aamusta asti, kaverit kylässä.🥳

haha echo huutaa alastoman pitkin kämppää siellä kuitenkin :). mikä tossa nyt on niin pahaa jos vähän sekoillaan? esim ranskalaiset poltti autoi mm kisojen kunniaksi ei suomessa näin
Sä oot kuitenki yks noista karvalakkityypeistä? :unsure:

• Haha
Mulla meni ääni, onneksi kesti viime metreille kuitenkin.

Juu, ollaan juhlitti aamusta asti, kaverit kylässä.
joo voi vittu mä rakastan suomee oli niin ihanaa koko vitun peli kun se oli niin hyvää. viimeksi olin niin varma voitosta oli se suomen u20 2016 ku ne vaan myllytti ja jauhoi paskaksi kaikki eikä luovuttaneet ja peruutelleet vaan oli iloista kiakkoa. slovakia peliin en ollut yhtään tyyttyväinen mut jeeeeeeeeeeeeee tänään se tuli ja oli ilo katsella perkele ens kisoihin sit kaikki parhaat ni on meillä siinäkin mahis :)

• Rakkaus
nojoo mut oishan suomen valmmenustiimikin ansainnut kultaa. nehän ne voittavat pelaajat valitsi jotka toi kullan ni on silläkin merkitys?
Mun mielipide on, että tää on urheilijoiden juttu, he ovat tehneet vuosia kestävää työtä ja antavat voittaessaan kaikkensa.

Jos mitalit jaettais valmennustiimille niin ihan huoltajiata lähtien kaikki pitäisi palkita.
Arvokasta työtä tekee hela tiimi ja mahdollistavat urheilijoiden tien voittoon!❤️💪

Mun mielipide on, että tää on urheilijoiden juttu, he ovat tehneet vuosia kestävää työtä ja antavat voittaessaan kaikkensa.

Jos mitalit jaettais valmennustiimille niin ihan huoltajiata lähtien kaikki pitäisi palkita.
Arvokasta työtä tekee hela tiimi ja mahdollistavat urheilijoiden tien voittoon!
Noh jalonen tullaan muistamaan tuhannekin vuoden päästä ekana valmentajana joka toi suomeen olymppia kullan :) joo jaetaan koko suomelle mitalit koska tuki on tärkeä myöskin :)

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Lispetti
diiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• Rakkaus

Yhteistyössä