M
"mievaan"
Vieras
Mulla on edessä mahan alueen leikkaus eli sappirakon poisto. Ei mikään suuroperaatio mutta olen kai pari päivää sairaalassa ja sitten sen jälkeen tietty toipumisaika. Työssäkäyvänä saisin 1-2 viikkoa sairaslomaa voinnin mukaan mutta mitäs kotiäiti sitten?! Mies voi varmaan pitää vapaata töistä sairaalapäivät mutta ei voi jäädä kotiin kun minä kotiudun. Mutta neljän lapsen (vauva, 3v, 4v ja 6v) on aika rankkaa yksin jos on tikit ja kivut päällä.
Saakohan kunnalta apua edes vähäksi aikaa esim. perhetyöstä tai kotipalvelusta? Kenelleköhän kannattaisi soittaa? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Perheestä ei ole apua, mut hyvinvoiva työikäinen ja -kykyinen äitini painotti, että leikkauksenjälkeisen avun saan sitten etsiä muualta
Saakohan kunnalta apua edes vähäksi aikaa esim. perhetyöstä tai kotipalvelusta? Kenelleköhän kannattaisi soittaa? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Perheestä ei ole apua, mut hyvinvoiva työikäinen ja -kykyinen äitini painotti, että leikkauksenjälkeisen avun saan sitten etsiä muualta