Leipäjonossa jaetaan ruokaa vain suomalaisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Törkeetä rasismia!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän heitä voi ruokajonoihin laittaa, sehän olisi alentavaa!

Heidät tulisi majoittaa hotelleihin (mieluiten ainakin 4 tähden) täysihoidolla. Meidän tulee osoittaa vieraanvaraisuutta heitä kohtaan, ja olla onnellisia siitä että heidän kaltaisensa multilahjakkuudet kunnioittavat piskuista maatamme läsnäolollaan.

Minkätakia tämä ei koske kaikkia turisteja tässä maassa.

Minä haluan, että saksalaiset, ruotsalaiset, jenkit ja kaikki muutkin turistit pitää majoittaa neljän tähden hotelliin ilmaiseksi, heille pitää jakaa vastikkeettomasti rahaa niin paljon kuin kehtaavat pyytää.

Minä haluan, että saksalaiset, ruotsalaiset, jenkit ja kaikki muutkin turistit pitää majoittaa neljän tähden hotelliin ilmaiseksi, heille pitää jakaa vastikkeettomasti rahaa niin paljon kuin kehtaavat pyytää.

He eivät ole yhtä tärkeää porukkaa kuin Bulgarian ja Romanian romanit.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23995383:
Mä rupeen poisteleen nämä sun aloituksesi, jos et ala muistamaan sitä yksi nikki per keskustelu -asiaa
32.gif

:D Ei saa lyödä!!

Johan me jaetaan muiden maiden kansalaisille vastikkeettomasti rahaa niin paljon kuin ne kehtaavat pyytää!

[QUOTE="vieras";23995443]:D Ei saa lyödä!![/QUOTE]
Mä olen tosissani tuon poistamisen kanssa. Sä tiedät ihan hyvin palstan säännöt ja olen tosi usein katsonut läpi sormien sun touhujasi. Mutta en katso enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23995470:
Mä olen tosissani tuon poistamisen kanssa. Sä tiedät ihan hyvin palstan säännöt ja olen tosi usein katsonut läpi sormien sun touhujasi. Mutta en katso enää.

Hienoa keittis, sullahan on asennetta, lyö sitä

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23995470:

Ok Keittis. Sä olet palstan paras mode ja tästä lähtien mä tottelen sua niin hyvin kuin osaan. Sopiiko tälläinen diili?

[QUOTE="vieras";23995457]Johan me jaetaan muiden maiden kansalaisille vastikkeettomasti rahaa niin paljon kuin ne kehtaavat pyytää![/QUOTE]

Miksi emme jakaisi sitä rahaa lentokentällä kaikille tänne tuleville turisteille, voisimme kantaa ihmisiä myös kultatuolissa ja palvoa heitä. Aina kun joku pyytää lisää rahaa niin jokainen antaa vaikka viimeisistään tai vaatteensa päältä jos viitsii pyytää.

Voisimme antaa myös mökit, asunnot, pyörät ja autotkin ilmaiseen käyttöön. Kyllähän meidän pitää olla vieraanvaraisia.

[QUOTE="vieras";23995476]Ok Keittis. Sä olet palstan paras mode ja tästä lähtien mä tottelen sua niin hyvin kuin osaan. Sopiiko tälläinen diili?[/QUOTE]
Sopii, koska tiedän sun osaavan käyttää vain yhtä nikkiä.

Mun mielestä tuo koko leipäjono on ihan älytön systeemi. Meidän kunnassa ei leipäjonoja ole ollenkaan vaan pitää mennä diakonia toimistoon ja todistaa sielä tulonsa ja menonsa ja sitten saa ruoka kassiin oikeuttavan lapun, jos saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihaan niitä!!!;23995367:
Pitäisi!!! Pari pv sitten olin Hgin rautatieasemalla ja siellä ne kiusasi ihmisiä muki kädessä, kinuten rahaa. Ois nii tehny mieli kiskasta pari kertaa nyrkillä naamaan jokaista.

Pääosa porukasta on tehtailemassa rikoksia. Junamatkustajia ryöstetään urakalla ja asuntomurrot ovat lisääntyneet taas räjähdysmäisesti pääkaupunkiseudulla romanien rantauduttua taas kesälomailemaan Suomeen.

Ap:lle sanoisin, että ihan fikusti Kotkassa toimitaan. Ruoka-apu ei ole tarkoitettu venäläisturisteille.

Mun mielestä tuo koko leipäjono on ihan älytön systeemi. Meidän kunnassa ei leipäjonoja ole ollenkaan vaan pitää mennä diakonia toimistoon ja todistaa sielä tulonsa ja menonsa ja sitten saa ruoka kassiin oikeuttavan lapun, jos saa.

Voi olla, että syysteemin hyväksikäyttäjiäkin löytyy, mutta kannattaa oikeasti katsoa minkälaista porukkaa siellä jonoissa seisoo niin tajuaa, että suurin osa menee kyllä ihan oikeille ihmisille.

Täällä yksi kotkassa asuva! me lenkitettiin koira ennen juuri leipäjonon ohi, ja jono OLI TÄYNNÄ VENÄLÄISIÄ?? ja kyllähän jokainen suomen kansalainen saa suomen passin ja tai ainakin todistuksen että täällä asuu. minust ainakin kohtuutonta että venäläiset öky autoillaan käyttää hyväksi suomen tarjoamia etuja!

Yhteistyössä