Leipäjuusto, kotijuusto vai mikä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Millä nimellä te sitä juustoa kutsutte?

Täällä ei taida oikein kukaan käyttää tuota leipäjuusto nimeä ja se kuulostaa hassulta, kotijuusto on täällä käytetty nimi.

Scarlett-79
Huomasitko mun viestin minkä laitoin sulle eilen?
Et (yks) sun mies on selvitetty :D:D
Arvasin kyllä melkein et kuka on, kun kirjoitit et sillä on joku ongelma...

Alkuperäinen kirjoittaja utelias naapuri:
Scarlett-79

Miten niin yks mun mies? Yksi mies mulla onkin, en mä enempää tarvi. Mä kirjoitin, että on syynsä miksi hommasta ei pakosta koskaan tule mitään.

Mutta onko sulla edelleenkään pokkaa kertoa kuka olet? Näin kyllä sun aiemman viestin ja kysyin, että uskallatko paljastaa ittes.

Niin ja millä nimellä sä kutsut sitä juustoa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Scarlett-79

Miten niin yks mun mies? Yksi mies mulla onkin, en mä enempää tarvi. Mä kirjoitin, että on syynsä miksi hommasta ei pakosta koskaan tule mitään.

Mutta onko sulla edelleenkään pokkaa kertoa kuka olet? Näin kyllä sun aiemman viestin ja kysyin, että uskallatko paljastaa ittes.

Ei ole, raukka oon ja myönnän sen... :(
Mut en mä susta missään abc:llä ole puhunut! Tai tunnistanut sua lapsesi kuvasta! Eli sit täällä on joku muu/ muitakin jotka tuntee sut!

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Eiks ne ole eriasia? Meillä ainakin syödään sekä että ja molempien pakkauksissakin lukee ne nimet =)

Näin täälläkin. Olen ostanut sekä leipäjuustoa ja kotijuustoa.. ja ihan paketin päällä lukee ;) Ja siis ovat ihan kaksi eri juustoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Scarlett-79

Ei ole, raukka oon ja myönnän sen... :(
Mut en mä susta missään abc:llä ole puhunut! Tai tunnistanut sua lapsesi kuvasta! Eli sit täällä on joku muu/ muitakin jotka tuntee sut!

Miksi tuollainen nimimerkki kuin utelias naapuri?

Mitä väliä sillä on kuka se mies on? Eikö se ole mun asia? Välillä ihmetyttää suuresti mielenkiinto muitten asioita kohtaan, sitä tuntuu Teuvalla harrastavan aika moni :kieh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä