leipojat huom!

13.05.2005
912
0
16
Olen tekemässä tytön synttäreille kakkua. Paistan 2 kääretorttulevyä (iso pelti) ja niistä tulee siis se pohja. Puolitan siis levyt ja pinoan..eli 3 kerrokseen täyte. täytteksi ajattelin tehdä rahka,kerma, marianne murska hässäkän. oon aiemmin tehny vaan kääretortun väliin tän niin paljonko pitää varata täytettä??! onko 2purkkia rahkaa ja kermaa+2 murskapussia sopiva määrä? kääretorttuun tullee 1 rahka,kerma+murskapussi..

en osaa sanoa.. mutta tässä tilanteessa tekisin niin että kaiken varalta ostaisin 3prk kermaa ja rahkaa.. ja jos mössöä jää niin sit tekisin vielä sen kääretortun ja pakastaisin sen myöhempää käyttöä varten =) mulle nimittäin on käyny niin että täyteaineita on ollu liian vähän ja sekös harmittaa! :headwall:
mielummin liikaa kuin liian vähän =)

kiitos :flower: pitääkin tehdä nuo suklaanmakuiset, eipä itelle tullu mieleen! :p
ja voihan sitä tosiaan varalle ostaa enempi :headwall: miten tää pää lyö taas niiin tyhjää....
oiskos mitään vinkkiä sitten koristeluun? reunoille pursotan kermat ja kakun päälle tulee kai kerma myös..laitteliskos mariannerakeita siihen?

Yhteistyössä