Leirille menosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khimaira

Vieras
Minkäikäisen lapsen olette antaneet mennä leirille itsekseen. Siis muutaman päivän kestävä leiri, jossa oltaisiin yötä pois kotoa.

Naapurin lapsi, 5-v on menossa 4 vrkn:n leirille ja pyysi kaverikseen meidän vanhinta, syksyllä koulun aloittavaa tyttöä mukaan. Minusta tuo 7-v on liian pieni, mutta että 5-v :/
 
Meijän 7v lähti eilen leirille ja palaa kotiin torstaina. Ei ole ennen halunnut joten en ihan äkkiä tiedä olisinko päästänyt (en varmaan), nytkin sai lähteä vain koska hänen bestis lähti myös
 
Täällä kaupungin 1 yön leirille pääsee esikoulun jälkeen eli 6-7v. Pidemmille sitten seuraavina vuosina. Meillä pojat olivat 4 päivän leirillä, mutta ikää heillä onkin jo 9 ja 11 v.

Pikkuveli nyt 4,5v ei vielä ole leiri-iässä. Ehkä vuoden päästä voisi lyhyelle leirille mennä esim. isoveljien kanssa (jos sellainen olisi mahdollinen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Minkäikäisen lapsen olette antaneet mennä leirille itsekseen. Siis muutaman päivän kestävä leiri, jossa oltaisiin yötä pois kotoa.

Naapurin lapsi, 5-v on menossa 4 vrkn:n leirille ja pyysi kaverikseen meidän vanhinta, syksyllä koulun aloittavaa tyttöä mukaan. Minusta tuo 7-v on liian pieni, mutta että 5-v :/

Kyllä 7-v on liian pieni! Moni siellä itkee yöt koti-ikävää, päivä menee jotenkin!
Omat lapseni eivät ole halunneet lähteä vieraiden kanssa nukkumaan!
 
meillä ois mennyt toi 6v reipas kuukausi sitten mutta kun oli ongelmaa jalan kanssa. nyt ens kuussa menee9 vuotias ekaa kertaa leirille. ennemmin en ole ees aatellut että menisivät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Ahaa, ok. Riippuuhan se tietty lapsestakin, mutta itseä kauhistuttaa ajatus: onko se oma lapsi jo noin iso :o
Jospa mää raatsisin päästää hänet :)

Terveisiä sulle täältä samasta kaupungista!
 
Kyllä alle kouluikäinen on mielestäni aivan liian pieni leirille ilman aikuista perheenjäsentä. Ihan alaluokkalaiset voisi olla 1-2 yötä maksimissaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä