Lempiruokasi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruokamestari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lempiruokani vaihtelee. Samoin lempikeittiöni. Italialainen keittiö on - ja luultavasti tulee pysymäänkin - top 3 -listallani. Einekset olen kiertäntyt kaukaa jo viime vuosituhanella, jos puolivalmisteita - kuten tomaattimurska ja juusto - ei lasketa eineksiksi. Viikon ruokalasku vaihtelee, mutta arvioin meillä menevän ruokaan 10 euroa per lätty per päivä.
 
Täysjyväriisiä ja graavisuolattua lohta, siihen päälle persiljaa ja reunalle tomaatti niin tulee aika bueno. Erikseen vielä salaattikippo ja sitruunajuomaa.
 

Yhteistyössä