Lentäviä lauseita Appiukkoa varten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Siis antaako mies isänsä haukkua lapsiaan? Minä kyllä en menisi sinne kiusaamaan itseäni ja lapsiani, vaikka onkin miehen isä.

Ei anna, mutta ei sano mun mielestä tarpeeksi tiukasti takas

hmm... kinkkinen tilanne jos appiukko on tuliherkkä suuttumaan kritiikeistä.. ja puolisosi ei näe tilanteen rasittavuutta sun vinkkelistä.. :|

Kyllä tuo mies ymmärtää mun ajatukset ja onkin sanonut, ettei mun todellakaan tarvi mennä sinne mukaan. Sillä ei vaan oo munaa olla isällensä yhtä häjy, kun mä oon; se ei oo pohojalaanen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Istut paapan viereen ja sanot, että ymmärrät kyllä miten vanheneminen pelottaa ja saattaa tehdä ilkeäksi, mutta että sinulle voi puhua jos on paha olla.

Oi. tuo on todella hyvä!

Sä taidat sirkka olla todella hyvä ihminen, tarkoitin tuon nimittäin ilkeilyksi. Ja siis tämä ei nyt ollut ilkeilyä sinua kohtaan.

Ei, kyllä sen tajusin, mutta ihan oikeasti, siitä se voi juuri ukolla kiikastaa. ;)

Eipä kai siinä auta mitkään sanomiset, jos on aikuiseksi saakka päässyt eikä osaa käyttäytyä. Miten olisi jos miehesi kävisi siellä ihan yksin? Jos appiukkosi ei teitä sinne selkeästi halua, niin miksi viedä lapsia sinne kuuntelemaan ikävää puhetta ja arvostelua. Jää todella ikävät muistot, ainakin itselläni on erittäin ikäviä muistoja mummola reissuista jonne vain vietiin kuulemaan mummon tarpeetonta arvostelua. Ja aina sai pettyä kun ei ollutkaan tarpeeksi hyvä mummolle, siinä tuli monet itkut itkettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Siis antaako mies isänsä haukkua lapsiaan? Minä kyllä en menisi sinne kiusaamaan itseäni ja lapsiani, vaikka onkin miehen isä.

Ei anna, mutta ei sano mun mielestä tarpeeksi tiukasti takas

hmm... kinkkinen tilanne jos appiukko on tuliherkkä suuttumaan kritiikeistä.. ja puolisosi ei näe tilanteen rasittavuutta sun vinkkelistä.. :|

Kyllä tuo mies ymmärtää mun ajatukset ja onkin sanonut, ettei mun todellakaan tarvi mennä sinne mukaan. Sillä ei vaan oo munaa olla isällensä yhtä häjy, kun mä oon; se ei oo pohojalaanen :whistle:

Pohjalaiset osaa kyllä olla kamalia kun sille päälle sattuvat

Yhteistyössä