LIBERO-kuravaatteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja87

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 292
0
36
Kaikki varmaan tietää sen libero-kampanjan, että kuitteja vastaan saa libero-kura-asun. Nyt on kuitenkin niin, ettei se libero-kura-asu ole ollut tarpeeksi laadukas, joten liberolta ei enää lähetetä niitä. Libero-kura-asujen tilalle lähetetään Rukka-kuravaatteita, värit vaihtelevat. :attn:

Monille on tullut jo niitä Rukka-kuravaatteita, (esim. mun kahdelle ystävälle) ja tulla MitäsNyt-puolella oli kans siitä juttua. Itse soitin liberolle, ja samaa sanoivat siellä!

Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Oho! Mä olen odotellutkin omaani, ei oo vieläkään kuulunut ja varmaan 3viikkoa sitten lähetin kuitin!

peesi ei ole tullut vieläkään

Tulkaahan sit kertomaan tähän pinoon, että minkä väriset kuravaatteet saitte!
Kavereille on tullu toiselle vihreet, ja toiselle kirkkaan keltaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Mulle tuli tänään postissa tummanruskeat Rukka-merkkiset kurahousut. Ovat kokoa 92. Tosi hyvän näköiset, olen tyytyväinen =)

Jeps, eli voit todistaa että en kuseta tän jutun kanssa, kun joku tuolla epäili :D Itse en oo vielä lähtettänyt kuitteja, kun meinasin sen sadetakinkin kerätä. :)

Meille tuli eilen Rukan tummansiniset kurahousut, 92cm. kuitit postitin silloin melkein heti kun keräys alkoi kun ostin mammuttimarkkinoilta niitä vaippoja ja niihin aikoihin se keräys alkoi.
Täytyy vielä laittaa kuitteja lisää että sais sadetakinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
Oho! Mä olen odotellutkin omaani, ei oo vieläkään kuulunut ja varmaan 3viikkoa sitten lähetin kuitin!

peesi ei ole tullut vieläkään

Tulkaahan sit kertomaan tähän pinoon, että minkä väriset kuravaatteet saitte!
Kavereille on tullu toiselle vihreet, ja toiselle kirkkaan keltaiset.

Tänään tuli postissa tummansiniset kurahousut.

No enpäs löytänyt enään minäkään. Mut sehän oli marraskuun loppuun tai niin kauan kun tavaraa rittää (1000kpl).. mut outoo??

No just, ja mie en oo ees vielä lähettäny kuitteja, aattelin vasta ens kuun loppupuolella lähettää, kun ei oo vielä kuitteja tarpeeks. Enköhän nyt saakaan niitä. :snotty:

Löysinkin kohdan liberon sivuilta, jossa puhuttiin kampanjasta. Ei siinä olut ainakaan mitään mainintaa kampanjan lopetuksesta, kerrottiin kyllä kurahousujen vaihtumisesta. Osoitekin sieltä löytyi ja vialliset kurahousut saa lähettää sen mukaan takaisin.
Tietoa löytyi "usein kysyttyä" osiosta.

Yhteistyössä