J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dee:Viikko sitten synnytin Tampereella, eikä täällä saanut tumppuja tai töppösiä.
saiko taysissa muumi-kassia vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dee:Viikko sitten synnytin Tampereella, eikä täällä saanut tumppuja tai töppösiä.
saiko taysissa muumi-kassia vielä?
Libero-kassin sai (jos huomasi hakea hyllystä), mutta ei muuta.Koskas muumi-kasseja on saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja jos sen haluaa:liberolle postia niin laukku lähetetään sielt.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Alkuperäinen kirjoittaja jos sen haluaa:liberolle postia niin laukku lähetetään sielt.
hih, laitoin heti postia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.
Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers. Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:-07 sain oysista lilan laukun
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:-07 sain oysista lilan laukun
Niin mäki! Kuten myös -06 ja -05.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.
No kyllä mä useinkin otin mieluummin sen violetin laukun mukaan esim. kauppareissulle juurikin sen takia kun se oli pieni ja näppärä. Toinen hoitolaukkumme oli iso ja parempi pidemmille reissuille. Eihän tuota nyt tarvii koko elämää mukana raahata, muutama vaippa, harso, rintakumit tms. mitä nyt mulla mukana oli.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.
Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers. Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.
Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers. Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..
Mä sain kesäkuussa -08 molemmat, ja ihan hoitajan toimesta. Sektion jälkeen hoitaja toi ne mun pöydälle, sano et voit tutustua näihin sit rauhassa kunhan vähän eka toivut, tai lähettää miehen matkassa jo valmiiks kotiin odottomaan. Et kyllä Tampereella ainakin sai molemmat tosiaan ihan luvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:-07 sain oysista lilan laukun
Niin mäki! Kuten myös -06 ja -05.
Liloja Libero-laukkuja jaettiin Jorvissa jo vuonna 2001 =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.
No kyllä mä useinkin otin mieluummin sen violetin laukun mukaan esim. kauppareissulle juurikin sen takia kun se oli pieni ja näppärä. Toinen hoitolaukkumme oli iso ja parempi pidemmille reissuille. Eihän tuota nyt tarvii koko elämää mukana raahata, muutama vaippa, harso, rintakumit tms. mitä nyt mulla mukana oli.
Siinähän se aisaan kiinnitettynä kulkee näppärästi isompikin laukku...
Tuotahan ei saa edes mitenkään vaunuihin kiinnitettyä.
Kai se on sitten irrelevantti asia, että se on ihan käsittämättömän ruma mainoslaukku...
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Alkuperäinen kirjoittaja jos sen haluaa:liberolle postia niin laukku lähetetään sielt.
hih, laitoin heti postia.
saitko vastausta, kassia? Minäkään en saanut synnäriltä, niin voisin sellaisen itsellekkin pyytää.