Libero-laukku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarbatin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.

Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers ;). Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.

Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers ;). Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..

Mä en oo ainakaa tuollasta lappua nähny, no sittempä teki virheen kaikki muutki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:
ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...

Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.
 
Rovaniemellä sai 12/07 Liberon violetin laukun ja Pampperssin pahvilaatikon. Kivat oli molemmat. Niitä sai ottaa sieltä hoitohuoneen hyllyiltä ja muistaakseni hoitsut sanoki jossain vaiheessa että ota sieltä. Toisissa paikoissa niitä tuodaan ihan huoneeseen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:
ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...

Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.

No kyllä mä useinkin otin mieluummin sen violetin laukun mukaan esim. kauppareissulle juurikin sen takia kun se oli pieni ja näppärä. Toinen hoitolaukkumme oli iso ja parempi pidemmille reissuille. Eihän tuota nyt tarvii koko elämää mukana raahata, muutama vaippa, harso, rintakumit tms. mitä nyt mulla mukana oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:
ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...

Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.

No kyllä mä useinkin otin mieluummin sen violetin laukun mukaan esim. kauppareissulle juurikin sen takia kun se oli pieni ja näppärä. Toinen hoitolaukkumme oli iso ja parempi pidemmille reissuille. Eihän tuota nyt tarvii koko elämää mukana raahata, muutama vaippa, harso, rintakumit tms. mitä nyt mulla mukana oli.


Siinähän se aisaan kiinnitettynä kulkee näppärästi isompikin laukku...
Tuotahan ei saa edes mitenkään vaunuihin kiinnitettyä.

Kai se on sitten irrelevantti asia, että se on ihan käsittämättömän ruma mainoslaukku...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.

Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers ;). Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..

Mä sain kesäkuussa -08 molemmat, ja ihan hoitajan toimesta. Sektion jälkeen hoitaja toi ne mun pöydälle, sano et voit tutustua näihin sit rauhassa kunhan vähän eka toivut, tai lähettää miehen matkassa jo valmiiks kotiin odottomaan. Et kyllä Tampereella ainakin sai molemmat tosiaan ihan luvan kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne mun mielestä synnärillä annakkaan niitä ne pitää ite ottaa vaan sieltä jostain käytäviltä kättärillä sai ainakin viime maaliskuussa liberon sen liilan kassin ja pampersin semmosen laatikon.

Oikeesti se oli kyllä libero TAI Pampers ;). Luki isolla siellä seinällä ainakin huhtikuussa 08. Jos sä otit molemmat, niin joku toinen jäi ehkä ilman..

Mä sain kesäkuussa -08 molemmat, ja ihan hoitajan toimesta. Sektion jälkeen hoitaja toi ne mun pöydälle, sano et voit tutustua näihin sit rauhassa kunhan vähän eka toivut, tai lähettää miehen matkassa jo valmiiks kotiin odottomaan. Et kyllä Tampereella ainakin sai molemmat tosiaan ihan luvan kanssa.

Näin juuri! Kysyivät vielä lähtöpäivänä, että muistinhan varmasti otta paketit käytävältä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
-07 sain oysista lilan laukun

Niin mäki! Kuten myös -06 ja -05.

Liloja Libero-laukkuja jaettiin Jorvissa jo vuonna 2001 =) =)

kyllähän niitä laukkuja on jaettu iät ja ajat, mäkin oon saanu ekan lilan -95.

Tässä alotuksessa kyseltiin alunperin vihreistä laukuista
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:
ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...

Minä en viskannut sitä roskiin, mutta käyttämättä jäi. Sisältö, esim. hammasharja kyllä tuli käytettyä.
En voi käsittää, miksi jotkut roikottavat sitä hienoissa ja kalliissa vaunuissaan hoitolaukkuna. Vielä käsitän, jos on rahasta tiukkaa, mitä ei vaunujen perusteella ole. Epäkäytännöllisen pieni ja rumakin vielä. Siis se pieni lila.

No kyllä mä useinkin otin mieluummin sen violetin laukun mukaan esim. kauppareissulle juurikin sen takia kun se oli pieni ja näppärä. Toinen hoitolaukkumme oli iso ja parempi pidemmille reissuille. Eihän tuota nyt tarvii koko elämää mukana raahata, muutama vaippa, harso, rintakumit tms. mitä nyt mulla mukana oli.


Siinähän se aisaan kiinnitettynä kulkee näppärästi isompikin laukku...
Tuotahan ei saa edes mitenkään vaunuihin kiinnitettyä.

Kai se on sitten irrelevantti asia, että se on ihan käsittämättömän ruma mainoslaukku...

Minun mielestä tuo laukku on myös järkyttävän ruma. Olen jopa nähnyt sitä joidenkin ihmisten käyttävän!


 
kaks viikkoa sit sain sen vihreen laukun sekä pampersin pahvilootan kättäriltä
pahvilootat oli loppu kun osastolta läksin

01 sain sen violetin laukun, missä lie on nykyään
 

Similar threads

Yhteistyössä