G
Greippi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyi sua:Alkuperäinen kirjoittaja mielipide vaan:ens töiks kotona viskasin tuon laukun roskiin, musta se on järkky...
oi kuinka ekologista, olisit jättäny ottamatta urpo!
Minusta ekologisinta olisi ollut antaa pelkkä sisältö ilman mitään turhia laukkuja...