Libero-laukku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarbatin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dee:
Viikko sitten synnytin Tampereella, eikä täällä saanut tumppuja tai töppösiä.

Oletko ottanut marttoihin yhteyttä, jos lähettäisivät sitä kautta? Soita vaikka itseäsi lähinnä olevaan marttojen toimistoon niin luulisi asian järjestyvän, jos siis töppöset haluat. =)
 

Similar threads

Yhteistyössä