Libero vaipoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vi

Vieras
Aikaisemmin ollaan käytetty niitä liberon teippareita ja ne on sopinu parhaimmin meidän tytölle. Ostettiin eka paketti Liberon housuvaippoja kokoa 4, kun lindexin paketissa oli niitä näytteinä 7kpl ja vaikutti hyviltä. Nyt kuitenkin toi paketti mikä meillä on.. niin olen nyt jo monena vaipanvaihto kertana huomannu että sitä vaipan sisälmys moskaa tulee jostain vaikka vaippa on ihan ehjä. Etenkin jos vaippa on enemmän märkä niin silloin tätä vaippahöttöä on. Onks kukaan muu huomannut samaa? Vai onko joku maanantaikappale toi meiän paketti?

Oon huomannut ihan saman. Meijän poika on käyttäny aina liberoita, ja en ole ennen huomannut että moskaa ois jääny kiinni. Mut nyt tuntuu olevan tosi paljonkin välillä, ja aina ei ees kovin märkä vaippakaan, kun on jäänyt ihoon rakeita kiinni.. :/

No miellä on liberoita käytetty aina enkä ole huomannu mitään moskia tai muutakaan.Pampersit ne vasta syvältä onkin :headwall: ,pylly punottaa melekein samantien ,kun vaipan laittaa ja haju on karmee...

Ota yhteyttä liberoon... Minä pistin joku aika sitten viallisen vaipan sinne, niin laittovat paketillisen hyvitykseksi...

Mun mielestä pampersitkin on hyviä... Ostan jompia kumpia, riippuen onko tarjouksessa jompi kumpi..... Pirkan vaipat oli ihan vihon viimeset, yhen paketin kokeilu mielessä käytin...

Yhteistyössä