liberon paketti lindexistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja libbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää olla liberokerhon jäsen ja kun vauva puoli vuotta tulee postissa kuponki jolla saa hakea. Liberovaipat.fi sivulle vaan rekisteröitymään jos sen ikästä löytyy tai odotat vasta.

Jaa, tais olla joku vastaava sillon kun toi kuopuski oli pieni...mutta ei mulle koskaan mitään lappuja tullu ku se oli puoli vuotta. Ja nyt sitten seuraava olis puoli vuotta...ööh ens keväänä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei tietysti tarkista. Mutta siinä liittyessä kysytään la ja sen mukaan lähettävät lapsen iän mukaista sähköpostia ja sen lapunkin. Voithan sä laittaa sinne keksityn la:n jos tuon paketin välttämättä haluat...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
No herramajeesus miksi hakisit puolivuotiaalle sopivia vaippoja jos sulla on 2 vuotias leikki-ikäinen???

Jos tarkoitit mua niin olet nyt ymmärtänyt ihan väärin. Siis... tuolla liberokerhossa tais olla samanlainen lindexi paketin jako silloin KUN TUO KUOPUS OLI PIENI. Mutta sillon ei mitään lappuja tullut! Ihmettelin tätä nyt vaan ääneen.

Nyt seuraavan laskettu aika on marraskuussa eli on puolivuotias ensi keväänä.

Eli ajattelin, (kun en ensin tiennyt, että millä perusteella jakavat pakettia) että josko ko. paketin saa jo odottaja. Että herramajeesus älä huoli, en ole pakettia hakemassa...vielä :)

mulle tuli siinä paketissa kirja, pallo, housuvaippoja pien paketti, siteitä paketillinen, natusanin kylpyöljy pien pullo ja kertakäyttöruokalappuja.

Tuli mieleen et taitaa paketin sisältö vaihella kun joillain oli sukat ja body

Alkuperäinen kirjoittaja Hanne80:
mulle tuli siinä paketissa kirja, pallo, housuvaippoja pien paketti, siteitä paketillinen, natusanin kylpyöljy pien pullo ja kertakäyttöruokalappuja.

Tuli mieleen et taitaa paketin sisältö vaihella kun joillain oli sukat ja body

Ja meillä oli jopa kaksi kirjaa, sukat ja pallo niiden vaippojen lisäksi. Niin ja sitten oli vielä jotain mainoksia ja esitteitä. Ja olikohan pesuainenäytekin.

Yhteistyössä